收到 CSL Band 7, 幾他台都應該有, 共用天線系統

TOP

回覆 21# arrows


    如果係舊線加band7頻段覆蓋  唔係應該係個別網絡商自行建設增加band7天線咩??

TOP

唔好亂點人,用得1385已經係CSL頻段。唔會因為你係45400定45419而顯示唔同Bandwidth ...
Brainstomer 發表於 2017-5-19 05:11


師兄好似係專家

TOP

本帖最後由 MadBox 於 2017-5-20 22:40 編輯
回覆  arrows


    如果係舊線加band7頻段覆蓋  唔係應該係個別網絡商自行建設增加band7天線咩?? ...
日本和牛 發表於 2017-5-20 19:36



   

應該都係地鐵嘅公共天線系統,operator冇得自己搞,
地鐵2015年報第6頁:http://www.mtr.com.hk/archive/co ... annual2015/C112.pdf
港鐵已與全部流動網絡營運商達成協議,將建立一個新的流動網絡,在八個繁忙的車站提供更大的流動數據容量及更多的4G服務。該項工程現正進行招標。

分兩張合約,第1期8個車站及管道,第2期10個車站及管道
DCS NETWORK REPLACEMENT (PHASE 1) (CONTRACT NO.: CT125-15E)
DCS NETWORK REPLACEMENT (PHASE 2) (CONTRACT NO.: CT130-16E)
共18個車站

TOP

回覆 24# MadBox


    原來係咁

TOP