我都睇晒,篇文幾詳細...
boot 發表於 2017-7-5 11:21

同佢玩成7個月先有確實日期
真係親身經歷比其他人參考架

一開始我都好有禮貌
心諗佢1010咁大個品牌話跟唔會老點我啦

一拖 拖到6月無左件事當我臭四
我都忍唔住發爛 搬埋接線生屋企人黎小
真係一開始對住佢地就要强硬態度

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

重等到年尾, request 無條件解約啦.

TOP

本帖最後由 boot 於 2017-7-5 14:46 編輯
同佢玩成7個月先有確實日期
真係親身經歷比其他人參考架

一開始我都好有禮貌
心諗佢1010咁大個品牌話跟 ...
lkh_214 發表於 2017-7-5 13:46

1010+CSL. 一旦改善接收到訊號,個新的大型商場而家就會剩係得"人仔"("CMHK")2,3,4G訊號收得差和完全無訊號?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

間鋪唔係你家姐既咩
巨浪大切 發表於 2017-7-5 15:16


其實係我老豆 成功需父幹

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

x5

係自己舖裝盒仔咪益左cxl
完全收唔到 佢攪過晒好過?
jasonchansouth 發表於 2017-7-5 09:43


X6
CXL向來PK

TOP

不過3 Band 7係GB嘛,即係如果3收到Band 7,咁csl都應該收到

即係3冇鋪到Band 7?

TOP

本帖最後由 lkh_214 於 2017-7-5 16:54 編輯
不過3 Band 7係GB嘛,即係如果3收到Band 7,咁csl都應該收到

即係3冇鋪到Band 7? ...
bw706 發表於 2017-7-5 16:42

唔清楚 我剩係知3仔 數碼通 香港寬頻係個場收到
係csl旗下同人仔食哂屎
個管理處重要串嘴叫我轉數碼通咪一天都光哂

呀呀呀 真係比貴咁多用1010都要比人咁串法
真係多得csl唔小 無咁大個頭唔好用咁大頂帽啦
話專做商業客 新起大商場 訊號竟然食哂屎

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

用收唔到訊號為理由取消合約?
有冇同商埸反影?

TOP

X6
CXL向來PK
sena123 發表於 2017-7-5 16:23

咁佢12月拖到6月
我比佢攪到商業寬頻都裝埋
我已經唔係上網問題

佢肯同我裝個箱仔比我傾到電話
真係倒貼電費比佢廢事煩

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP