FT907 當前離線
進階會員
2G 只會越來越差。 亦唔好再迷信2G通話質素係最好﹐如果你部機&台都支援 VoLTE﹐直接用4G通話﹐質素係最好 ... peter_chan 發表於 2017-8-26 12:43
TOP
重有電話只有2G 網絡咩? 除左小朋友既定位手錶,都好難只有2G ballballgun 發表於 2017-8-26 15:36
peter_chan 當前離線
現在仲有大把雙卡机是 4G +2G. sim 1 用作4G上網, sim 2 只能行 2G, 作 voice 通訉, 人地咁問一定 ... FT907 發表於 2017-8-28 10:31