2G 只會越來越差。

亦唔好再迷信2G通話質素係最好﹐如果你部機&台都支援 VoLTE﹐直接用4G通話﹐質素係最好 ...
peter_chan 發表於 2017-8-26 12:43



    現在仲有大把雙卡机是 4G +2G.  sim 1 用作4G上網, sim 2 只能行 2G, 作 voice 通訉,
人地咁問一定有其原因, 阿水唔知用一卡行4G 上網 + VOLTE 最好咩, 但貴丫嘛!!
所以人地問乜就答乜.

CMHK 2G network  我老婆用緊 so far 冇投訴.

TOP

重有電話只有2G 網絡咩?
除左小朋友既定位手錶,都好難只有2G
ballballgun 發表於 2017-8-26 15:36



    當然有, CMHK 2G 我老婆用緊, 公司張Smartone  卡, 我插在 2G 電話上用

TOP

現在仲有大把雙卡机是 4G +2G.  sim 1 用作4G上網, sim 2 只能行 2G, 作 voice 通訉,
人地咁問一定 ...
FT907 發表於 2017-8-28 10:31



    即係同你講﹐唔好對2G有好大期望﹐收到就收到﹐收得差亦唔好期望有什麼改善。

有得選擇﹐或者係有重要性的通訊需要﹐就唔好主力2G網絡。

TOP