開通時要影相嗎?
你是否多過一張聯通卡呢?
ijack2001 發表於 2017-9-21 15:23

我名下有2個大陸聯通號碼,個張聯從卡因不良號碼停機,係天河營業廳開通時要影相

TOP

我名下有2個大陸聯通號碼,個張聯從卡因不良號碼停機,係天河營業廳開通時要影相 ...
publicuser 發表於 2017-9-21 17:59



嗯,之前已經實左名,名下持有幾個大陸聯通實名號碼,並不影響申請聯從重新開機,做「人臉二次認證」就可以了,過程需要影相。

TOP

謝謝師兄教路...

TOP

你張聯從卡係幾星級用戶?我張聯從卡換3合1,要俾5蚊
9月1號之後,聯從卡有D surprise, 係大陸打大陸電話 ...
publicuser 發表於 2017-9-21 13:23

其實都唔知大陸聯通換卡/補卡有無收費標準嘅,好耐之前深圳1卡2號要補卡時就收¥10, 我喺廣州換聯從3合1就收¥5, 而家啲師兄上深圳換3合1 4G卡就要收¥20或者免費,都好似任啲職員嗡咁

TOP

唔見卡補領係¥20 有單有據.
sales屈錢另計

TOP

唔見卡補領係¥20 有單有據.
sales屈錢另計
suiyan 發表於 2017-9-22 13:15



    剛才在羅湖問過,要20... 我放棄左,唔換lu.

TOP

剛才在羅湖問過,要20... 我放棄左,唔換lu.
mcdull 發表於 2017-9-23 15:50



    廿蚊都換啦  真係4豬快好多...
遲D又唔知佢搞咩花臣 可能要你跪係到拎住張身份證拍片

TOP

剛才在羅湖問過,要20... 我放棄左,唔換lu.
mcdull 發表於 2017-9-23 15:50


之前有人換前時說要收20,最後都不用俾。唔試過唔知

TOP

之前有人換前時說要收20,最後都不用俾。唔試過唔知
lasally 發表於 2017-9-23 22:49

宜家想唔收錢?我諗好難啦!

TOP

宜家想唔收錢?我諗好難啦!
superlo 發表於 2017-9-24 00:20


http://www.hkepc.com/forum/redir ... 81&pid=36738289

TOP