一百幾十億,對郭氏黎講碎紙啦
andy12001 發表於 2017-11-30 21:30
懷疑多少錢也不願意出售

TOP

懷疑多少錢也不願意出售
octopusman 發表於 2017-12-1 21:56



    當然唔會賣
數碼通本身只佢地公司私人台,後尾蝕太多錢先公開收客。
個個台都用華為,得佢用愛立信,可想而知佢唔志在小小錢

TOP

當然唔會賣
數碼通本身只佢地公司私人台,後尾蝕太多錢先公開收客。
個個台都用華為,得佢用愛立信 ...
andy12001 發表於 2017-12-1 09:58 PM

即係話數碼通 被新鴻基當做私家台(公器私用)?

TOP

即係話數碼通 被新鴻基當做私家台(公器私用)?
JIMillim 發表於 2017-12-2 00:17



  應該話以前都冇乜人用得起,價錢太貴

TOP

應該話以前都冇乜人用得起,價錢太貴
andy12001 發表於 2017-12-2 12:49 AM

而家都係幾貴下

TOP

當然唔會賣
數碼通本身只佢地公司私人台,後尾蝕太多錢先公開收客。
個個台都用華為,得佢用愛立信 ...
andy12001 發表於 1/12/2017 21:58



唔係下話...  無得撈啦數碼摺龜5200/7200
果個年代我經己用SMT ( 利申曾用左十幾年)
果時係講緊 $400/ 100分鐘 月費.  要排隊上台
唔想排幾個月,比$3000-4000炒價就可以以轉名形式上台.

私人台? 公開收客? 唔係化?  我講緊係1995年既事.  果時連PCS都未有.

TOP