唔係ABC卡,咁就相當痛苦。。。全功能,餘額不可以負數,到期又要增值,plan又貴。。。 ...
ze123 發表於 2019-11-29 06:48


數據唔係用佢做主力,見佢話送2GB同變相一年唔駛增值先考慮,而家有藉口清餘額可以諗下轉走佢了,不過又唔可以直接轉去hello,又想搵個穩陣嘅都有少少難。

TOP

同變相一年唔駛增值先考慮  

邊個話全功能卡 年plan可以唔使增值?
好似淨係得ABC 唔使。
我用hello 都要到期增值。

TOP

邊個話全功能卡 年plan可以唔使增值?
好似淨係得ABC 唔使。
我用hello 都要到期增值。 ...
ze123 發表於 2019-11-29 11:47


樓上有ching咁講,唔知佢地係咪以為我張係ABC? 如果冇得延期要再考慮了。

TOP

問另一個CS如果新卡有款面值100話可以3GB/365日,問佢有效期得180日點玩365日,chok咗佢一輪話呢張卡開卡有 ...
penthlon 發表於 2019-11-27 18:17

CS 話 新卡only。

TOP

本帖最後由 ze123 於 2019-11-29 12:05 編輯
樓上有ching咁講,唔知佢地係咪以為我張係ABC? 如果冇得延期要再考慮了。 ...
penthlon 發表於 2019-11-29 11:59



  夠餘額就開plan  限期前主力用佢,然後到期就轉走啦,全功能咁貴好搵笨。繼續增值係搵自己笨。

TOP

回覆 20# penthlon
建議現在先將這卡改為數據主力(開$48 30日~1Gb plan),3個月內清了餘額,之後mnp去萬能卡,有關費用$60餘額只用作通話(差不多1000分鐘),足夠一年有多,而數據可繼續用其他年卡。

TOP

回復 26 #csuse123

唔夠餘額開三個月plan,或者開返年plan到二月先算,暫時對MNP去萬能信心唔係話好大,再留意下有冇其他選擇。

via HKEPC Reader for Android

TOP

夠餘額就開plan  限期前主力用佢,然後到期就轉走啦,全功能咁貴好搵笨。繼續增值係搵自己笨。 ...
ze123 發表於 2019-11-29 12:04

主要係因為主號想搵個穩陣啲,或者開咗年plan到二月夠期先算。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 csuse123

唔夠餘額開三個月plan,或者開返年plan到二月先算,暫時對MNP去萬能信心唔係話好大,再留意 ...
penthlon 發表於 2019-11-29 19:09

有什麼信心問題?
Csl和萬能卡基本上都是誠哥家業,竟有信心問題!?

TOP

有什麼信心問題?
Csl和萬能卡基本上都是誠哥家業,竟有信心問題!?
csuse123 發表於 2019-11-29 21:11


主要擔心會唔會次一等,例如有事唔可以搵3門市而要搵直銷。

順便開估,開年plan後,張卡有效期變咗2020-11-29,如果慳住用話音一年後先諗轉台問題!

TOP