penthlon 當前離線
進階會員
唔係ABC卡,咁就相當痛苦。。。全功能,餘額不可以負數,到期又要增值,plan又貴。。。 ... ze123 發表於 2019-11-29 06:48
TOP
ze123 當前離線
冰寒壁壘
同變相一年唔駛增值先考慮
邊個話全功能卡 年plan可以唔使增值? 好似淨係得ABC 唔使。 我用hello 都要到期增值。 ... ze123 發表於 2019-11-29 11:47
問另一個CS如果新卡有款面值100話可以3GB/365日,問佢有效期得180日點玩365日,chok咗佢一輪話呢張卡開卡有 ... penthlon 發表於 2019-11-27 18:17
樓上有ching咁講,唔知佢地係咪以為我張係ABC? 如果冇得延期要再考慮了。 ... penthlon 發表於 2019-11-29 11:59
csuse123 當前離線
夠餘額就開plan 限期前主力用佢,然後到期就轉走啦,全功能咁貴好搵笨。繼續增值係搵自己笨。 ... ze123 發表於 2019-11-29 12:04
回復 csuse123 唔夠餘額開三個月plan,或者開返年plan到二月先算,暫時對MNP去萬能信心唔係話好大,再留意 ... penthlon 發表於 2019-11-29 19:09
有什麼信心問題? Csl和萬能卡基本上都是誠哥家業,竟有信心問題!? csuse123 發表於 2019-11-29 21:11