雯雯 當前離線
進階會員
用當地SIM 都係咁? 千葉涼平 發表於 2023-10-26 01:01
TOP
inston 當前離線
初級會員
CMCC而家真係廢廢地 一到人多既地方完全唔掂 行轉金光華已經load得勁慢 p333 發表於 2023-10-25 13:29
w__w 當前離線
係,Cmhk 少人嘅地方都收得ok 但一到人多嘅地方就明顯係收得差左 inston 發表於 2023-10-26 14:51
千葉涼平 當前離線
返內地帶雙卡機插住兩張內地台的卡, 好多人都話移動好, 但我工作常要去多個內地城市,實測聯通係好D(上網 ... w__w 發表於 2023-10-26 19:55
ronan 當前離線
應該係用既用戶多分簿資源 我發覺1010漫遊大陸聯通 係好過移動 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ... 千葉涼平 發表於 2023-10-26 22:41
題外話 以前csl, smc 和cmhk 起內地好似都係用cmcc, 但今時今日除左CMHK 起內地用CMCC 之外 csl, smc 和 ... ronan 發表於 2023-10-26 22:50