用當地SIM 都係咁?
千葉涼平 發表於 2023-10-26 01:01


CMCC深圳本地卡都要用5G先收得好, 4G簡直係潛水斷線.

TOP

CMCC而家真係廢廢地
一到人多既地方完全唔掂
行轉金光華已經load得勁慢
p333 發表於 2023-10-25 13:29



    係,Cmhk 少人嘅地方都收得ok
但一到人多嘅地方就明顯係收得差左

TOP

係,Cmhk 少人嘅地方都收得ok
但一到人多嘅地方就明顯係收得差左
inston 發表於 2023-10-26 14:51


返內地帶雙卡機插住兩張內地台的卡, 好多人都話移動好, 但我工作常要去多個內地城市,實測聯通係好D(上網訊號)

TOP

返內地帶雙卡機插住兩張內地台的卡, 好多人都話移動好, 但我工作常要去多個內地城市,實測聯通係好D(上網 ...
w__w 發表於 2023-10-26 19:55

應該係用既用戶多分簿資源
我發覺1010漫遊大陸聯通 係好過移動

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

應該係用既用戶多分簿資源
我發覺1010漫遊大陸聯通 係好過移動

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
千葉涼平 發表於 2023-10-26 22:41


題外話
以前csl, smc 和cmhk 起內地好似都係用cmcc,
但今時今日除左CMHK 起內地用CMCC 之外
csl, smc 和three 起內地漫遊轉用中國聯通了

唔知係商業原因定係技術原因了

TOP

題外話
以前csl, smc 和cmhk 起內地好似都係用cmcc,
但今時今日除左CMHK 起內地用CMCC 之外
csl, smc 和 ...
ronan 發表於 2023-10-26 22:50


今時今日已經 可以三網通 官網有寫 除左最新既中國廣電
如果你覺得 宜家既網唔滿意 係可以手動轉台

TOP