根本係政府搞出嚟

個台都唔想做啲咁嘅嘢啦
冇錢收嘅
又要set個program 做實名登記
又要定時抽 一堆number出嚟要人哋重新實名
只有付出
對公司冇效益
你係電訊商都唔想做啦

政府做啲嘢都幾純情
做曬實名登記就冇電騙
用指定垃圾膠袋就可以減少廢物

TOP

回覆 21# handsome_guy

CSL會同你講,你唔想做實名?
上台囉. $128一個月

TOP

用開儲值卡嘅人
點會畀128蚊一個月

TOP

抽查係實名嘅正常元素
但點抽查係OFCA規定/電訊商自把自為

TOP

抽查係實名嘅正常元素
但點抽查係OFCA規定/電訊商自把自為
se126 發表於 2024-7-12 13:53



    其實我真係想知道   如果我自行update啲資料     係咪唔使等佢抽中先做?
收唔到sms畀個停台就好麻煩

TOP

最近更新唔代表唔會抽查
又唔代表抽中咗而唔使再更新

TOP

用開儲值卡嘅人
點會畀128蚊一個月
handsome_guy 發表於 2024-7-12 12:30


128毫係可以考慮的。

TOP

回覆  handsome_guy

CSL會同你講,你唔想做實名?
上台囉. $128一個月
Rockman27 發表於 2024-7-12 12:24


錢是可以解決煩惱

TOP

本帖最後由 post 於 2024-7-13 16:22 編輯

deleted

TOP

回覆  handsome_guy

CSL會同你講,你唔想做實名?
上台囉. $128一個月
Rockman27 發表於 2024-7-12 12:24


上年PLAN, 498/年

TOP