我跟佢做搞返
大仟里 發表於 2024-10-14 13:06

收到,唔該🙏🙏
我打上去先

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

luckysim 3年plan

TOP

本帖最後由 bunboy 於 2024-10-15 01:17 編輯

主號上番台交月費穩陣啲,儲值咭要你落鋪驗明真身小事,萬一過咗期唔記得充值連個號碼都冇埋!其實上台都平有平玩貴有貴玩

貴玩(移民) - CSL年費plan $498一年,包嘅嘢大部份都係雞肋;免費包埋嘅傾King app先係重點。無論喺邊度只要有data connection都可以經個app免費撥打香港號碼,如果移民外地後要同香港用電話聯絡嘅話非常有用。
https://www.hkcsl.com/tc/365-flexi-annual-plan/


平玩 - 中國聯通香港積木plan,如果冇記錯簽長約最平好似$11/月包飛線,完咗約都係加到$20/月。主要用嚟保留號碼同埋飛線去儲值卡作日常使用。日常數據/通話就買用完即棄嘅儲值咭(用完買新平過充值)。
https://www.cuniq.com/#/pages/freeCombination/index?goodsId=502001


賤價養號 - ClubSIM,每年消費一次(最平每年買一次SMS plan $6)就可以續命。第一次攜號轉台開卡最低消費好似要$50。適合保留號碼只收SMS。(不過要記得每年消費一次,如果唔係有機會冇咗個no.)


上面三個方法只要申請開通漫遊(唔使買roaming pass),就可以喺外地收到短訊。

TOP

本帖最後由 justiceice 於 2024-10-15 02:37 編輯

移民家人過冷河去另一個台一個月, 然後轉台去 HK Mobile 77GB 年卡, 轉台成功後解除實名, 改用留港家人名義重做實名認證, 以防抽查

CSL 系儲值卡自助免 app 管理, 乜都喺 prepaid.hkcsl.com 搞掂晒, 實名轉名都方便

過冷河選擇:
- 低用量: 最平嘅 ValueGB 卡, 或者去百佳屈臣氏買 SoSIM
- 高用量: Birdie 自由鳥免費試用一個月 (實測有三十幾日), 每個身份證一次

家庭 plan 轉台, 副號記得一定要早過主號走

TOP

主號上番台交月費穩陣啲,儲值咭要你落鋪驗明真身小事,萬一過咗期唔記得充值連個號碼都冇埋!其實上台都平 ...
bunboy 發表於 2024-10-15 01:07

clubsim开通漫游,接電話會收費嗎?
最低消費$50係乜?

TOP

本帖最後由 bunboy 於 2024-10-15 12:43 編輯

回覆 25# 旺角阿周

11樓有師兄截圖介紹

TOP

本帖最後由 hoho100 於 2024-10-27 07:16 編輯
主號上番台交月費穩陣啲,儲值咭要你落鋪驗明真身小事,萬一過咗期唔記得充值連個號碼都冇埋!其實上台都平 ...
bunboy 發表於 2024-10-15 01:07



你講得啱,呢家睇緊有冇啱嘅俾主號上台 轉plan

我有入過門市問移民PLAN,佢見唔係出機上台 都唔想理....
我近排有留意 Clubsim 最平養號,因為移居內地嘅家人都好少返黎hk
都係用黎收吓sms為主。

TOP

本帖最後由 hoho100 於 2024-10-26 00:25 編輯

回覆 24# justiceice

我都睇緊買唔買到 激卡 俾副號mnp
如果冇就轉 sosim 先。

就完約收到 d offer 都唔抵 ,
最近測速 網速跌到1M

TOP

回覆  u09

Club sim在7-11買完卡要等一個月
再俾58先做到攜號轉台
成本:$116 ...
hoho100 發表於 2024-9-12 10:47 AM

那就不在7-11買卡, 直接官網$58買卡, 等佢寄來囉
仲唔洗等一個月先轉到台

TOP

clubsim开通漫游,接電話會收費嗎?
最低消費$50係乜?
旺角阿周 發表於 2024-10-15 03:20 AM



    clubsim係無漫游通話, 你比錢都無

TOP