lolai 發表於 2024-11-9 22:12


師兄,這張卡在實名後,是不是可以攜號轉台?

TOP

本帖最後由 slt 於 2024-11-10 09:22 編輯

回復 21 #s9802855

依家賣嘅卡係咁嘅包裝。包裝已經換過兩次,但 price 的圖仍然係舊相

40GB https://www.valuegb.com/service- ... cal_prepaid_238.jsp

70GB https://www.valuegb.com/service- ... cal_prepaid_358.jsp

可開卡後在app攜號轉台

TOP

回復 21 #s9802855

Value 實名開卡後,隨你幾時自己係app mnp 入

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 slt 於 2024-11-10 09:27 編輯
師兄,如果電話合約12月21日到期?大約幾多日前攜號轉去valuegb適合?因為唔清楚他們搞攜號轉台要多少個 ...
s9802855 發表於 2024-11-8 15:29

預早起碼一星期*開一張新的 ValueGB (注意實名要時間,盡可能用智方便,否則要再早多幾日開卡)

然後下載 ValueGb app 在裏面攜號轉台,選擇轉台時間做你合約到期日

*唔好咁遲開新卡,否則可能實唔切名及/或轉唔切台

TOP

大前提係睇吓你主要出沒嘅地方咩台收得好,例如我喺公司用 3 會得一格甚至冇信號,用 csl 同 SMT 就正常,咁 3 就唔需要考慮

TOP

謝謝上面這麼多位師兄,已經跟你們建議買了這張卡

https://www.valuegb.com/service- ... cal_prepaid_358.jsp

想請教,如果現在實名認證(即是今天),然後將轉台日期,定在12月20號 (因為電話合同到期日是12月21號), 這樣做有沒有問題?

抑或是臨到期日前幾日,才一次過做實名認證和號碼轉台?

TOP

新咭首年,包全年 2000 分鐘通話及留言信箱。  

via HKEPC Reader for Android
Nightcatcat 發表於 2024-11-7 17:12

咁用完第一年 再買第二年plan 就無左飛線同留言信箱?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

謝謝上面這麼多位師兄,已經跟你們建議買了這張卡



想請教,如果現在實名認證(即是今天),然後將轉台日 ...
s9802855 發表於 2024-11-12 19:39


除非你好肯定你一定當日轉到台,如果唔係,我會俾多三日時間,衰左再黎過。

TOP

我係考慮sosim vs diy sim.
Sosim 有優悠360 , 2老用緊但話慢.  不過有6gb 國內data, 唔使開diy $245 data ...
YBM 發表於 2024-11-7 13:23

慢.....
我最近都想同佢地轉, 想請問sosim的速度可唔可以睇到youtube???

TOP

咁用完第一年 再買第二年plan 就無左飛線同留言信箱?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
Lmlmlam 發表於 2024-11-13 16:31

剛剛睇咗條文,續買年plan時仍然包 “通話管理服務組合”。

via HKEPC Reader for Android

TOP