本帖最後由 Jacky_Tang 於 2025-4-12 20:57 編輯
你唔明我講咩,香港既台,暫時應該得支移可以入到大陸5G SA
大陸5G NSA基本上係得關口附近,機場,招呼 ...
trevorhk 發表於 2025-4-12 20:06 
不過 如果你講流量方面 聯通系平啲嘅
我簽咗新5G plan 每個月368 香港有100GB 大陸有100GB同600通話分鐘免行政費同內地號碼
用過咗之後限速香港1Mbps內地512kbps
這個就是給錢和不給錢的區別 給錢什麼問題都解決了不是沒有
你移動3HKsmartone都冇這些計劃
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) |