3同聯通一直都有合作例如一卡兩號網絡等方便。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
Jacky_Tang 發表於 2025-4-12 19:59

你唔明我講咩,香港既台,暫時應該得支移可以入到大陸5G SA

大陸5G NSA基本上係得關口附近,機場,招呼吓啲遊客

via HKEPC Reader for Android

TOP

你唔明我講咩,香港既台,暫時應該得支移可以入到大陸5G SA

大陸5G NSA基本上係得關口附近,機場,招呼 ...
trevorhk 發表於 2025-4-12 20:06

我知道啊。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2025-4-12 20:27 編輯
你唔明我講咩,香港既台,暫時應該得支移可以入到大陸5G SA

大陸5G NSA基本上係得關口附近,機場,招呼 ...
trevorhk 發表於 2025-4-12 20:06

delete

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2025-4-12 20:26 編輯

delete

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

我知道啊。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
Jacky_Tang 發表於 2025-4-12 20:07

3個網連移動個網絡可以接入移動5GVIP網絡去到800Mbps
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(837c7).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(6aef4).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2025-4-12 20:57 編輯
你唔明我講咩,香港既台,暫時應該得支移可以入到大陸5G SA

大陸5G NSA基本上係得關口附近,機場,招呼 ...
trevorhk 發表於 2025-4-12 20:06

不過 如果你講流量方面 聯通系平啲嘅
我簽咗新5G plan 每個月368 香港有100GB 大陸有100GB同600通話分鐘免行政費同內地號碼
用過咗之後限速香港1Mbps內地512kbps
這個就是給錢和不給錢的區別 給錢什麼問題都解決了不是沒有
你移動3HKsmartone都冇這些計劃
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

3個網連移動個網絡可以接入移動5GVIP網絡去到800Mbps



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
Jacky_Tang 發表於 2025-4-12 20:23

手動揀網絡?

via HKEPC Reader for Android

TOP

香港就有兩個台做到全網,分別係3HK同CSL,
大家可以自己研究邊間抵D

TOP

咩係全網呢師兄?

回覆 28# 大愛gill

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

回覆  大愛gill

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
cyrus1730 發表於 2025-4-13 00:52

即係上到內地用漫遊,內地三個台都可以用

TOP