通訊辦攪咁耐實名,又有法例不准買賣電話卡,唔好話成功檢控,到底拉過幾多入 ?

一班廢柴,有無 KPI 去睇  ...
Louis_gre2 發表於 2025-4-17 09:30



    前排數字台既詭卡仲係深水埗周圍賣

TOP

我就俾CMHK黑名單咗, 之前開儲值卡做實名SMS話異常唔肯派號,
落去CS查佢話我名下42張儲值卡, 太多唔俾開 ...
codyma 發表於 2025-4-17 14:18



    哦...可能係開太多,但唔係1 BR 25張卡咁計?佢有咩理由唔比2 BR開50張卡?

TOP

哦...可能係開太多,但唔係1 BR 25張卡咁計?佢有咩理由唔比2 BR開50張卡? ...
trueling 發表於 2025-4-17 15:42

無限公司?sole prop?如果係佢哋可能計個人

TOP

我有3張儲值卡都係CMHK。

十幾年到半年都有,完全無事

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
ryanhk852 發表於 2025-4-17 04:40



我有一個 hello 號,跟左我無 10 年都有 8 年,只收銀行短訊/登記政府野,某天有條某利無啦啦充值落我戶口到,晚上即收短訊要重新實名。真係 #@$%^

TOP

我有一個 hello 號,跟左我無 10 年都有 8 年,只收銀行短訊/登記政府野,某天有條某利無啦啦充值落我戶 ...
Louis_gre2 發表於 2025-4-17 16:11



    咁著數 有人幫你充值?

TOP

通訊辦攪咁耐實名,又有法例不准買賣電話卡,唔好話成功檢控,到底拉過幾多入 ?

一班廢柴,有無 KPI 去睇  ...
Louis_gre2 發表於 2025-4-17 09:30



    你一講完  即刻有SMS 叫你去重新實名登記

TOP

咁著數 有人幫你充值?
FT907 發表於 2025-4-17 08:18


代價係攪 "實名"

如果係保號卡唔插機,會奶野

TOP

代價係攪 "實名"

如果係保號卡唔插機,會奶野
Louis_gre2 發表於 2025-4-17 16:20



    噉都算啦, 你今次做咗, 應該有排都唔洗再重新再做

TOP

回覆 28# FT907

純靠估,如有雷同,實屬巧合。

條友增錯左,搵 cs,cs 當然以貨物出門恕不退耍佢走。

咁睇下我個號碼,又幾好記,無咩郁動,順手借通訊辦名義玩實名,
話唔定可回收個值錢號碼

TOP

所以而家要隔幾日著一著機 睇下有冇抽查

TOP