回復 Aÿ

一年短約 cmhk同smt都有$100-110/月 但系需要買5g router 成本又高左d

via HKEPC Reader for A ...
a652311279 發表於 2025-4-24 11:57


Thanks
等我睇下市面上有咩router再研究下

TOP

一個月用量應該100-400GB...........咁大用量    真係冇乜儲值卡可以好平做到呢個用量 ...
FT907 發表於 2025-4-24 08:33


識得玩法既話有儲值卡可以做到.

TOP

一個月用量應該100-400GB...........咁大用量    真係冇乜儲值卡可以好平做到呢個用量 ...
FT907 發表於 2025-4-24 08:33

可考慮這
https://www.mypacemarket.com/products/csl-memat-88

TOP

本帖最後由 Aÿ 於 2025-4-24 13:33 編輯
可考慮這
lolai 發表於 2025-4-24 13:02


呢張睇落都幾吸引下
暫時睇落仲吸引過惠康卡

TOP

用部舊電話射wi-fi 出嚟  得唔得?
FT907 發表於 2025-4-23 13:55


真係唔得, 呢D只係臨時頂檔用
行遠少少都收唔到

係屋企用WIFI, 就唔會係比其他手機接來上網
又駁電視又電腦上網, 同時用, 負載不來

TOP

但你借到部 sim router 返來,都要做下功課它支援那幾個 4G Band,而你將會用的 4G 台是用什麼 Band。 因有些舊款/平價 sim router, 例如 : 聽 ManHung Tech 講  TP Link MR-6400 好像用不到 SmartTone 的 Band 3 。

via HKEPC Reader for Android

TOP

用部舊電話射wi-fi 出嚟  得唔得?
FT907 發表於 2025-4-23 13:55

不太建議用電話,早陣子「特X城」出售4G路由器。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 24# Aÿ

我用緊呢張, 小心一過50GB 就超慢

TOP

但你借到部 sim router 返來,都要做下功課它支援那幾個 4G Band,而你將會用的 4G 台是用什麼 Band。 因有 ...
Nightcatcat 發表於 2025-4-24 15:30


我都睇過下,因為部router唔喺手,大陸機ZTE,唔知有無B7
手機用緊CMHK月費,屋企試過主要收B40

TOP

回覆  Aÿ

我用緊呢張, 小心一過50GB 就超慢
chenbros 發表於 2025-4-24 15:51


所以CSL Hemat個之後限速3.6Mbps 係吹水?
3HK 3DIY/SoSIM/萬能卡 歡樂時段任用7.2Mbps 係咪都係唔太足?
其實上到網就ok,但如果例如我手機爆用量後嗰384kbps任用其實開好多嘢都係會timeout

TOP