本帖最後由 Linksys999 於 2025-11-15 14:51 編輯
你當隔離的HKT電話機樓係形同虛設的嗎?
就算APM戶外擺明有數碼通基站,自身又可否解決到?
又或者咁講, ...
Thomascyk 發表於 2025-11-15 08:55


某類人成日講屎台總部喺觀塘,所以觀塘屎台收得最好,根本毫無根據。
屎台office入面屎台收得好唔好,除非係員工,否則關人鬼事,好肯定講觀塘其他位置(非身痕龜物業室內)屎台係無任何優勢,觀塘其他室內外地方其他台收得好過快過屎台亦大有地方在。

甚至觀塘身痕龜商廈室內亦有其他台自家天線插旗。

TOP

某類人成日講屎台總部喺觀塘,所以觀塘屎台收得最好,根本毫無根據。
屎台office入面屎台收得好唔好,除 ...
Linksys999 發表於 2025-11-15 14:49

講真數碼通個寫字樓就算有天線,都已經嚴重變黃,極其量都係得N1。

TOP

講真數碼通個寫字樓就算有天線,都已經嚴重變黃,極其量都係得N1。
Thomascyk 發表於 2025-11-15 15:16


即使當佢office齊所有band有埋mmWave,唔係公眾去到嘅地方都係無用。
其他公眾地方任何人都試到,真係唔知話觀塘屎台收的最好,其他台好多位收唔到嗰班人係咩心態。

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2025-11-15 18:02 編輯
你當隔離的HKT電話機樓係形同虛設的嗎?
就算APM戶外擺明有數碼通基站,自身又可否解決到?
又或者咁講, ...
Thomascyk 發表於 2025-11-15 08:55


我在APM去地鐵條橋見到個天出send WhatsApp 都可以出唔到(CSL5G),你話HKT個機樓係咪虛設?😏
我個HKT機樓有安排CSL發射站,但跟本應付唔到人流出入

TOP

本帖最後由 licson 於 2025-11-15 19:43 編輯

回覆 18# Thomascyk

更正,基站實際位置確認係觀塘大廈天台(安裝風格最吻合 csl,訊號強度埋去都係最強)。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(44e06).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(3942e).jpg

update:呢組嘢似乎 2023 年尾開始已經存在,所以可能只係 csl 郁過 Massive MIMO / Beamforming config 將個訊號聚焦點拉落地鐵站。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 licson 於 2025-11-15 19:05 編輯

回覆 24# NeTZoO

咁啱去開觀塘,係你講既 APM 去地鐵站天橋做左一次測速,還可以阿。上網亦都冇特別 load 空氣情況(而家算係繁忙時段啦掛?)

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(7a511).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(8a049).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(6a7d2).jpg

咁啱 gNB 4402688 對應嘅基站就係 HKT 觀塘機樓,人哋三組天線有兩支都係同地鐵路軌水平架,另一組係對住內街,你好意思話佢對唔正人多嘅部份?機樓呢組天線齊晒 band,N78 同 N79 都係 AAU 主動天線黎。

兩個 sector 同地鐵路軌同高度
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(9a544).jpg

特別有一個 sector 對住內街
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(a1a9b).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆  NeTZoO

咁啱去開觀塘,係你講既 APM 去地鐵站天橋做左一次測速,還可以阿。上網亦都冇特別 load 空 ...
licson 發表於 2025-11-15 19:02


睇左d相就覺得d天線,每個台都有好似有條路:

csl: 1長2短(1長sub-3,2短n78,n79)
屎:1條過,上瘦下肥(上sub-3下n78? 節省成本?)
其他台未知.

TOP

回覆  Thomascyk

更正,基站實際位置確認係觀塘大廈天台(安裝風格最吻合 csl,訊號強度埋去都係最強)。 ...
licson 發表於 2025-11-15 18:31

咁的情況似乎只係表示CSL想在現有基礎下優化

TOP

update:呢組嘢似乎 2023 年尾開始已經存在,所以可能只係 csl 郁過 Massive MIMO / Beamforming config 將個訊號聚焦點拉落地鐵站。 ...
licson 發表於 2025-11-15 18:31


但個距離我覺得有d遠,好難講係唔係呢組基站。

TOP

回覆  NeTZoO

咁啱去開觀塘,係你講既 APM 去地鐵站天橋做左一次測速,還可以阿。上網亦都冇特別 load 空 ...
licson 發表於 2025-11-15 19:02


星期六唔算最繁忙時段啦,你試下一至五呢個時間試,當然我果次都唔係呢一頭半個月既事,
唔代表一次可以試到出嚟,你話咁啱又得,但係我重好記得一個少少既message掟唔到出去先咁印象深刻!

TOP