01faifaifai 當前離線
進階會員
多謝 01faifaifai 兄報告! 包裝不是本帖 #4 那三個包裝? DC Fever 賣 $50 張,深水埗賣得貴啦! ... cumlaude 發表於 2015-4-25 22:10
TOP
cumlaude 當前離線
直頭係csl袋包裝 01faifaifai 發表於 2015-4-25 22:20
想問剩餘既錢大家會點運用??? 爪王凌雨 發表於 2015-4-25 22:17
Se7en 當前離線
初級會員
桂林街肥妹嗰幾檔 見到有隻賣$60兩星期cxl無限3G卡 9成係將港澳遊換咗包裝 因個開通code同港澳遊係一樣 ... 01faifaifai 發表於 2015-4-25 21:40
ltguaiguai 當前離線
不帶走一片雲彩
是這一款嗎? Se7en 發表於 2015-4-26 21:44
curtis1999 當前離線
中級會員
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
回覆 charcsc2000 這張卡賣 $60 ,應該是無瀏覽 EPC 的人才會買,所以不會有人回覆的。 這張 156 元 ... cumlaude 發表於 2015-4-27 11:59