請問網速又如何呢?

via HKEPC Reader for Android
Serendiptiy 發表於 2014-8-29 17:55


最好自己買張試下先
咁就最清楚
張卡最快可有7.2mb

TOP

回覆  mano

我用緊個張都係白卡,未必一定舐野既
ckcleung 發表於 2014-8-29 12:24


後面白卡一張,前面印了電話NO & BARCODE ,

TOP

試完方便既話TEST埋個SPEED, 跟手貼上呢分享下~
lunlunman 發表於 2014-8-29 13:05



    OK,冇問題

TOP

如果只係每日用WIFI 蛋SHARE WIFI俾小米盒
20G/月 請問又夠唔夠用呢
Serendiptiy 發表於 2014-8-29 14:16


20G 好大機會唔夠,
妳用得小米盒,都會長睇煲劇LA
我侮日SHARE WIFI 比電腦睇動新聞,間中睇YOUTUBE 同 MYTV    ,
上個月都成 28GB.....

TOP

明天過大海一試漫遊網速如何先

TOP

回覆 357# mano
28G其實唔係好多,除番30日每日都係1G唔夠

TOP

睇到有人仲堅持緊ip造假論,其實認句低威係咪真係咁難?
316915238 發表於 2014-8-27 01:34 PM



可能佢真係預著果度多人比人排優先次序所以咁慢/佢ip唔係csl ip咁,whatever

BTW,EPC可能男會員比較多,幾多「大男人」係度,好多時都見討論時留兩手
或許驚教識徙弟無師傅
講自己知,但係又唔會講出黎
想其他人渴求自己比料佢/教佢whatever

社會縮影是也

TOP

本帖最後由 一大無謂一 於 2014-8-30 17:23 編輯
試完方便既話TEST埋個SPEED, 跟手貼上呢分享下~
lunlunman 發表於 2014-8-29 01:05 PM


多謝ching報料
親自試左張都覺得同新世界卡狀態差唔多
ip段係屬於 CSL-NextG ,下圖見唔到的
不過發現一個情況係有啲時候會低速停留左係500-600Kbps左右 (唔記得以前新世界有無咁樣)
尤其係tethering,本機用又會正常的

2014-08-30 13.06.57.jpg

TOP

多謝ching報料
親自試左張都覺得同新世界卡狀態差唔多
ip段係屬於 CSL-NextG ,下圖見唔到的
不過發現一 ...
一大無謂一 發表於 2014-8-30 17:20


唔使客氣, 係好野既一定有人用~

想請問c-hing係咩位置做speed test?
有冇試埋ofca?
因為我發現兩個app行出呢既速度都有分別...

TOP

本帖最後由 316915238 於 2014-8-31 03:35 編輯

報告少少漫遊速度,呢張卡係以CTM作為澳門漫遊供應商,收費$38/日/100MB
上網方面唔覺有特別限制,無封FB,無試YOUTUBE,可tethering

香港往澳門船上,位置大概於分流灣以西八公里
Screenshot_2014-08-30-16-35-52.jpg

澳門外港碼頭
Screenshot_2014-08-30-17-11-02.jpg

(各位唔好搵香港3G同澳門3G比較,已經算唔錯 )


另有地鐵旺角站非繁忙時間圖一張
Screenshot_2014-08-31-01-07-54.jpg

以及深夜葵青區住宅速度圖一張
Screenshot_2014-08-31-02-15-35.jpg

測速每地點進行三次,並揀選中位數一張,僅供參考,
如有不同意者請唔好用咩假IP伏卡清貨等廢話回覆,因為真係好醜

裝置為港版紅米NOTE,各位孝子可以安心服用,無發現針對國產機既問題出現(我估應該係關ROM事)
多謝收看

TOP