01faifaifai 當前離線
進階會員
請問網速又如何呢? via HKEPC Reader for Android Serendiptiy 發表於 2014-8-29 17:55
TOP
mano 當前離線
中級會員
回覆 mano 我用緊個張都係白卡,未必一定舐野既 ckcleung 發表於 2014-8-29 12:24
試完方便既話TEST埋個SPEED, 跟手貼上呢分享下~ lunlunman 發表於 2014-8-29 13:05
如果只係每日用WIFI 蛋SHARE WIFI俾小米盒 20G/月 請問又夠唔夠用呢 Serendiptiy 發表於 2014-8-29 14:16
316915238 當前離線
tucan 當前離線
一大無謂一 當前離線
睇到有人仲堅持緊ip造假論,其實認句低威係咪真係咁難? 316915238 發表於 2014-8-27 01:34 PM
試完方便既話TEST埋個SPEED, 跟手貼上呢分享下~ lunlunman 發表於 2014-8-29 01:05 PM
lunlunman 當前離線
多謝ching報料 親自試左張都覺得同新世界卡狀態差唔多 ip段係屬於 CSL-NextG ,下圖見唔到的 不過發現一 ... 一大無謂一 發表於 2014-8-30 17:20