我 join 左 3 $51 plan, 唔使 $12. 但係非常激氣! Join 嗰時問明會放入 usb 手指比電腦用, sales 話 OK, 仲好 sure. 但係返到屋企用就唔 OK. 打上 CS 話只係可以用喺手機或平板. 同佢 deal 左一輪, 等緊 CS 覆.
今朝再去shop問, 另一sales再一次話可以放入 usb 手指比電腦用, 仲話好多人都係咁用.
再打上hotline同佢地講, 死都企硬話唔得. 家吓等佢回覆點樣比番錢我, prepaid 左兩個月. 我已經嚴重投訴佢地D sales極度唔professional.
$51 一個月都要咁激氣!
仲有冇D好plan介紹? 出比老人家上吓網, 用量好少. 唔使通話分鐘, 本來3 $51 plan 好 fit.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我 join 左 3 $51 plan, 唔使 $12. 但係非常激氣! Join 嗰時問明會放入 usb 手指比電腦用, sales 話 OK, 仲 ...
brownbrown 發表於 2012-11-22 04:17



請問係邊間3出,可以免$12?
thks!

TOP

回復 33# worldcat


Yau Tong.

TOP

回復  worldcat


Yau Tong.
brownbrown 發表於 2012-11-24 02:12



   oic,  thks!

TOP

啱啱問左3間門市,都話無得免$12.
有無師兄近來係九龍市區3可以免?新客新no#.

thks!

TOP

果然旺舖無得免$12,
夜晚同屋企人食飯,經過係領匯商場3,ㄧ問就主動免$12.

宜家用緊,但真係好慢。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Smartone 上網都好慢同斷線~~
唔好用~~~

TOP

3台上網咁差....點揀得落手...
rebeccakee 發表於 2012-11-25 13:23



    請問你本人對邊一間電訊公司揀得落手?

TOP