其實都幾好丫 有人同你地翻譯出黎

TOP

老鴨一日要做生意,實名制都只係名存實亡既野,
睇下強國已經知
癲羊 發表於 2015-2-7 13:36
國內的預付卡實名制,不是購買時實名,是要實名後才可使用。

TOP

老老實實,版主可能分享多幾篇就無得再分享。原因有二,因為 CSL 與 PCCW 合拼,早前管理 CSL 儲值卡業務的大員傳聞早已離職,新管理層對儲值卡業務「睇唔上眼」,只會跟大品牌合作推卡,有留意到,新 csl. 品牌儲值卡,已無晒抵玩高用量組合,亦唔多見新品牌卡流出 SIM 檔。市面上餘下舊 C 記品牌 SIM 卡,可能賣晒唔會再有。另外,出面已有風香港政府因為種種理由,好快會係香港行 SIM 卡實名制。大家仲可唔可以咁方便係 SIM 檔買卡,好難講。大家平得一日得一日,玩得一日得一日啦。

forumdata 發表於 2015-2-7 12:44
其實one2free儲值卡在機場十分受歡迎,從1010門市所知︰按此

TOP

樓主, 呢d根本係公開秘密, 就算唔係度講, 其他forum , 網站一樣會講, 所以咪咁自私

TOP

師兄真係無得頂,如果呢度個個好似師兄咁肯教野係論壇之福,至於師兄個貼我都幾明,不過暫時無需要用住, ...
vv123 發表於 2015-2-7 18:20


其實哩張野 起碼個幾月前已經出現左喺度討論 不過哩排d post好散又零碎 唔少good posts都沉晒落去
關於這張160 撈一個你睇:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2157087&extra=page%3D2

TOP

大家咁開心同人分享,成果到啦

TOP

回覆 35# ltguaiguai

感謝⋯

TOP

TOP

當日我首先喺呢度講,又咩過頭7就有極速
咁我咪好大責任

TOP

好野!依家張咭玩X完!齊齊限7.2!
E-xone 唔報起碼有多兩、三個月玩!
依家個編輯娘親應該比人排隊問候排到尖咀!

via HKEPC Reader for Android

TOP