回覆  cfpang

咁只能望佢唔好一個累全家了
聽講一毛咭,去到當地門市都唔會賣,我去深圳聯通問,佢地死口話 ...
司機 發表於 2015-4-3 11:47


攪清楚歸屬地先好喎

TOP

回覆  cfpang

咁只能望佢唔好一個累全家了
聽講一毛咭,去到當地門市都唔會賣,我去深圳聯通問,佢地死口話 ...
司機 發表於 2015-4-3 11:47


似乎啲毛卡都係出俾啲公司用嘅。
只不過淘寶有人倒賣出嚟咁啫。

情況就有如,你入門市同3嘅人講,要出企業Plan,佢都會係同你講無㗎。

TOP

咁求神拜佛望佢上市都唔好汁粒啦
汁左又可唔可以轉返自己實名呢???
好彩岩岩睇係莞式,唔駛去咁遠

TOP

岩岩充左十蚊

快樂用緊

但好快用左五蚊

唔似一毛一mb

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 suiyan 於 2015-4-3 19:40 編輯

回覆 34# kaon


    恭喜您,
5蚊得50Mb

TOP

回復 35 #suiyan

有賴師兄們高抬貴手

係上面用都用得幾快。
一日用左五十

淨上網淨百度地圖

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 34# kaon


    小心你部機內有數據背後做緊傳送,EG. SYNC 緊...

TOP

我張廣東毛卡, 跟師兄提示上左4g, 尋日上左2小時網, 都係用左2蚊人仔。當然只係上下討論區咁, 現在開心使用中

TOP

睇黎好快加價

TOP

回覆 38# Serendiptiy


    咁抵用~ 兩句鐘都係用20MB GOOD!

TOP