重有一個位!
philips2001 發表於 2015-4-24 21:03



    仲有full speed?

TOP

回覆  se126
    真系高人!
你差唔多張張都試過
philips2001 發表於 2015-4-24 21:02

佢閒$$多

TOP

佢閒$$多
ltguaiguai 發表於 2015-4-24 21:04



    以個我唔知有多閒錢!
不過是一個熱愛試玩!可能就真!

TOP

仲有full speed?
鴨仔 發表於 2015-4-24 21:04



    指有特定條件先出現!

TOP

指有特定條件先出現!
philips2001 發表於 2015-4-24 21:06



    咩條件?

TOP

咩條件?
鴨仔 發表於 2015-4-24 21:07



    你要問下SE126

TOP

回覆 27# 鴨仔


    以個我都唔敢行定!
虚火指系過眼就好!

TOP

本帖最後由 高登天后 於 2015-4-24 21:15 編輯
回覆  高登天后


但我開完飛航再閂番佢,速度就去番正常
cba123999 發表於 2015-4-24 20:46


咁我決定唔開飛航,用得幾耐得幾耐

TOP

我懷疑係今日傍晚數據果part有問題, 但係維修後變左冇限速

TOP

重新開機後又快返

TOP