martinnitram 當前離線
進階會員
香港經濟為一炒先可以生存下去 via HKEPC Reader for Android topwai~威威 發表於 2016-4-12 13:52
TOP
ekin9971 當前離線
中級會員
我老婆張惊惶就係我上年9月買的,用完頭2豬就打落地獄384K囉, 之後收埋左冇再用, 到2月拎返出黎俾老婆用發 ... FT907 發表於 2016-4-11 14:40
gladnews88 當前離線
如果我外母有時用黎打電話,甘扣灑d錢唔夠扣月費,10gb系咪會即時報廢?開卡包幾多分鐘架? ... ekin9971 發表於 2016-4-12 18:56
yupop 當前離線
初級會員
weirdoxlee 當前離線
所以話呢個世界真系越貴越冇人話貴個d300-400月費d人只會討論咩速度 越平越有人話貴。2百幾蚊比你用足一年 ... yupop 發表於 2016-4-12 21:32
topwai~威威 當前離線
回覆 topwai~威威 Not 30 days? wuchihangfox 發表於 2016-4-12 15:26
Ching 可否教下大家呢張卡怎樣可以用到 2個月? mayling 發表於 2016-4-12 15:50
係張咭有兩個月有效期定 data 都有兩個月有效期先? martinnitram 發表於 2016-4-12 16:45
Midas 當前離線
我中意玩 DIY,奈何自己唔喺讀 E ...
低用量,原来最好是妳,hehe ! $38 ? 2Gb, 90日。 我会这90日内珍惜妳,慢慢享用妳的关爱,辛苦妳 ... hk1960 發表於 2016-4-11 12:36
FT907 當前離線