佢送個1G/2G數據就係for你去某国玩既時侯
睇面書睇水果日報/西方日報/聽香港既電台(無睇錯 商台港 ...
yeung.w.k 發表於 2018-12-16 09:50


1Gb 睇片?

TOP

1Gb 睇片?
ze123 發表於 2018-12-16 11:16



    睇新聞都得掛

TOP

睇新聞都得掛
yeung.w.k 發表於 2018-12-17 06:33



    一定要蘋果嗎?

TOP

而家2018年啦
求其一部2017年出既千元/二千元機都有TDLTE啦
水果唔使講啦 5年前既5S己經支援TDLTE ...
yeung.w.k 發表於 2018-12-16 09:53


無錯 2018 啦
醒醒, 重以為全世界重圍住生果轉
大把人幾部機,返大陸用舊機(費事唔見)
唔支援 TD, 有咩出奇

TOP

而加中移動加左fdd band3覆蓋,所以無td都有4G

TOP

3 好亂 - 之前拍亂通,最近好似又用中移
呢 d 無自已後台的,響上面係麻煩d
上面上到網 - 即是 3 幫個台買  ...
Botti 發表於 2018-12-15 16:48


上個月3送過1GB中港澳roaming俾我
翻深圳, 係收中移
Whatsapp正常

TOP

上個月3送過1GB中港澳roaming俾我
翻深圳, 係收中移
Whatsapp正常
KinChungE 發表於 2018-12-17 11:11


所以咪話亂 !!!

TOP

都係用緊3HK,大陸漫遊9成CMCC,目前正常使用.

TOP

一定要蘋果嗎?
ze123 發表於 2018-12-17 07:34



    唔好意思, 西方日報都係被鎖既

TOP

無錯 2018 啦
醒醒, 重以為全世界重圍住生果轉
大把人幾部機,返大陸用舊機(費事唔見)
唔支援 TD, 有咩出 ...
Botti 發表於 2018-12-17 08:47


V10算舊啦? 一樣有大陸中移4G+

TOP