FT907 當前離線
進階會員
我都好想搵個方法,替代老電,但長老 (堅堅堅) 持一定要保留2字頭電話號碼, 所以焗俾老電,用clubsim ,$2 ... blkbd5 發表於 2020-9-20 16:23
TOP
你無用十年,人地老人家就要一齊唔用 NeTZoO 發表於 2020-9-21 02:15
2G ﹐都唔知仲有幾多年玩 (我指係香港的電訊商cut 2G服務 or 整一個用唔到的2G 網絡出來 ... peter_chan 發表於 2020-9-21 12:11
之前$300個部handy電話好似解決到差電問題,因爲有底座,部機又平 s2140091 發表於 2020-9-25 10:33
雯雯 當前離線
想cut咗個家居電話線, 有沒有一些外貌似家居電話的,可以插sim卡,插張年卡入去,俾長者可以接電話用。 ... alhtc 發表於 2020-9-19 09:55
peter_chan 當前在線
我咪焗住保留固網囉, 仲要用傳統銅線.(不可以用IP phone)因為要黐住個平安鐘! 所以只能夠揀Pxcw! ... FT907 發表於 2020-9-25 10:34
7. 使用「室內平安鐘」要有什麼配合? 只須配合較穩定可靠的家居固網或寬頻電話線使用。 「室內平安鐘」包括主機及備有防水功能的遙控掣,方便淋浴時佩帶;建議服務使用者長期配戴在身上以備不時之需。接收範圍約1000平方呎內,實際接收範圍需按室內設計及建築環境而定。 8. 若住所停電,「室內平安鐘」仍能運作嗎? 「室內平安鐘」主機均配有後備電池,在缺乏供電的情況下仍能正常運作2天或以上。唯必須留意目前全港五間電話網絡商中,部份因其在大廈至住宅之電話系統並不設有後備電源裝置,故此當大廈停電時,因住宅內的家居電話及傳真失效,亦會引致「室內平安鐘」之系統無法連接。
2G.應該仲可以玩三幾年嘅(如果你係用中國移動網絡嘅話) 我老豆都係咁嘅原因. 佢用2G 老人摺機, 所以焗 ... FT907 發表於 2020-9-25 10:40
Dcup 當前離線
回復 NeTZoO 唔support volte,收到4g都冇用 其實如果有廠肯出可換電嘅家居電話(連座) 都唔好話冇巿場 ... C-Leung 發表於 2020-9-21 09:34
SYW 當前離線
NeTZoO 當前離線
特級會員
搭單一問: 其實咩原因固網number仍然不能mnp去流動operator? 都講左成十幾廿年了... 到底技術原因? ... SYW 發表於 2020-9-26 14:19