我都好想搵個方法,替代老電,但長老 (堅堅堅) 持一定要保留2字頭電話號碼,
所以焗俾老電,用clubsim ,$2 ...
blkbd5 發表於 2020-9-20 16:23



     咪係!   我咪焗住保留固網囉, 仲要用傳統銅線.(不可以用IP phone)因為要黐住個平安鐘!
所以只能夠揀Pxcw!  之前仲打電話嚟做推廣, 忙都死之下胡喱胡塗accept 左個12蚊idd計劃, 36個月約........耍 cancel 返, 麻煩到死........如果唔係要黐住個平安鐘!   一早cut咗佢!!

TOP

你無用十年,人地老人家就要一齊唔用
NeTZoO 發表於 2020-9-21 02:15



    佢哋以自我為中心.  根本唔知屋企有老人家嗰種苦況

TOP

2G   ﹐都唔知仲有幾多年玩  (我指係香港的電訊商cut 2G服務 or 整一個用唔到的2G 網絡出來 ...
peter_chan 發表於 2020-9-21 12:11


2G.應該仲可以玩三幾年嘅(如果你係用中國移動網絡嘅話)
我老豆都係咁嘅原因. 佢用2G 老人摺機,  所以焗住要用中移動.
so far 接收係冇問題嘅,  只係接駁時間要等多幾秒

TOP

之前$300個部handy電話好似解決到差電問題,因爲有底座,部機又平
s2140091 發表於 2020-9-25 10:33


個touch screen 問題始終解決唔到!
佢哋要有實體鍵, 要粒掣凸出來, 可以撳落去先得

TOP

本帖最後由 雯雯 於 2020-9-25 12:27 編輯
想cut咗個家居電話線,
有沒有一些外貌似家居電話的,可以插sim卡,插張年卡入去,俾長者可以接電話用。

...
alhtc 發表於 2020-9-19 09:55


https://detail.tmall.com/item.ht ... &_u=p1qfe2b4f1f

驚停電加個尿袋或小型UPS.

利申: 大陸用緊.

TOP

我咪焗住保留固網囉, 仲要用傳統銅線.(不可以用IP phone)因為要黐住個平安鐘!
所以只能夠揀Pxcw!   ...
FT907 發表於 2020-9-25 10:34



    我唔知平安鐘有幾多間公司提供﹐以我google search到資料﹐原來都無規定要用老電固網的﹐寬頻電話都可以。

當然﹐停電期間就有機會因為大廈樓房設備停電而用唔到。
但係﹐大廈停電一般只係一年一次(供電系統年檢)﹐我自己係可接受的。

而意外停電(大廈供電突發性爆大鑊/地區性停電)﹐香港地真係好少發生的。

這一方面﹐可以自行取捨。


PS. 最衰就係數記個家居固裝電話(用3G網絡)﹐係唔支援外駁電話﹐如果唔係﹐真係fit 晒。


ref: https://www.schsa.org.hk/tc/assistant_and_support/faq/index.html
7. 使用「室內平安鐘」要有什麼配合?
只須配合較穩定可靠的家居固網或寬頻電話線使用。

「室內平安鐘」包括主機及備有防水功能的遙控掣,方便淋浴時佩帶;建議服務使用者長期配戴在身上以備不時之需。接收範圍約1000平方呎內,實際接收範圍需按室內設計及建築環境而定。


8. 若住所停電,「室內平安鐘」仍能運作嗎?
「室內平安鐘」主機均配有後備電池,在缺乏供電的情況下仍能正常運作2天或以上。唯必須留意目前全港五間電話網絡商中,部份因其在大廈至住宅之電話系統並不設有後備電源裝置,故此當大廈停電時,因住宅內的家居電話及傳真失效,亦會引致「室內平安鐘」之系統無法連接。

TOP

本帖最後由 peter_chan 於 2020-9-26 11:22 編輯
2G.應該仲可以玩三幾年嘅(如果你係用中國移動網絡嘅話)
我老豆都係咁嘅原因. 佢用2G 老人摺機,  所以焗 ...
FT907 發表於 2020-9-25 10:40



    真心講﹐市面上係有智障手機的﹐仲要行到4G +VoLTE的。
老人家﹐鬼同你分2G定4G﹐總之收到network 及 打到出打到入 就可以。

nokia 8110 係一個好選擇﹐既不怕2G滅亡﹐又可以推拉蓋接聽及收線。
有時間去搵下﹐見到有得賣就入定貨備用。

就算老人家用唔著(包括唔喜歡用)﹐你都可以當wifi 蛋用﹐唔會完全無用的。
https://www.eprice.com.hk/mobile/intro/5848/nokia-8110-4g/

註 : VoLTE 需要電訊商支援才可用到。

TOP

回復 NeTZoO

唔support volte,收到4g都冇用

其實如果有廠肯出可換電嘅家居電話(連座)
都唔好話冇巿場 ...
C-Leung 發表於 2020-9-21 09:34


講好聽,實際跟本得怪人買.....

TOP

本帖最後由 SYW 於 2020-9-26 14:21 編輯

搭單一問:
其實咩原因固網number仍然不能mnp去流動operator? 都講左成十幾廿年了...
到底技術原因?      定係動搖既有利益者原因?
養固網number成本(一年至少300蚊 ), 相比流動number, 真係太貴

TOP

搭單一問:
其實咩原因固網number仍然不能mnp去流動operator? 都講左成十幾廿年了...
到底技術原因?      ...
SYW 發表於 2020-9-26 14:19

曾經有人討論過,如果比mnp,基本上成個回網可以正式玩完

本身,而家用家已經補貼緊個網絡(其實都係1百左右月費),而有好多用家不能替代唔用固網,如果個個mnp走左,每月真正用家比4百5百不是夢

TOP