dr.slump 當前離線
中級會員
請問師兄,如果係咁,係咪現階段報失都冇好處,萬一真係唔見埋細卡,先再去報失要求補領? ... diofit905 發表於 2020-10-20 12:39
TOP
ze123 當前離線
冰寒壁壘
進階會員
萬一真係唔見埋細卡,先再去報失要求補領? ...
大細卡都無,點補領? ze123 發表於 2020-10-20 14:05
aok 當前離線
raymondchan338 當前離線
張卡用緊,時有時無 網絡的話都要去報失咁攪鬼? 客 - 我無唔見喎,係張卡壞壞地 ... NeTZoO 發表於 2020-10-20 11:11
klch0214 當前離線
FT907 當前離線
可以的,程序係咁。報假案係刑事。責任不在CLS。 via HKEPC Reader for Android dr.slump 發表於 2020-10-20 12:07
NeTZoO 當前離線
特級會員
rx78_nt-1 當前離線
任何一間電訊理論上要你有大咭先同你轉咭 有人得唔代表係合法同合理老奉 我老媽就係要平轉電話咭 佢 ... rx78_nt-1 發表於 2020-10-20 14:54