請問師兄,如果係咁,係咪現階段報失都冇好處,萬一真係唔見埋細卡,先再去報失要求補領? ...
diofit905 發表於 2020-10-20 12:39

係。但程序既野,可以隨時改。

via HKEPC Reader for Android

TOP

萬一真係唔見埋細卡,先再去報失要求補領? ...

大細卡都無,點補領?

TOP

大細卡都無,點補領?
ze123 發表於 2020-10-20 14:05

去驚處攞張報失紙就得

via HKEPC Reader for Android

TOP

先影低卡背後一串數字,主卡套上都係呢一組數字,唔見sim卡後再報案,睇下CSL會唔會酌情處理,始終報假案係刑事。

TOP

張卡用緊,時有時無 網絡的話都要去報失咁攪鬼?

客 - 我無唔見喎,係張卡壞壞地 ...
NeTZoO 發表於 2020-10-20 11:11

係,我果次直情detect唔到張咭。CLS話總之無大咭就要報失紙。

via HKEPC Reader for Android

TOP

個人意見:
1.先去CLS睇下可唔可以成功換SIM,唔得既問多幾間,睇下佢肯唔肯同你做。
2.都係唔得既就唯有將個號碼MNP去其他卡,睇下邊間肯接受你淨係得細卡,之後再MNP返Hello。
3.我認為應該盡快去做,萬一細卡都唔見埋就仲煩!

TOP

本帖最後由 FT907 於 2020-10-20 16:02 編輯
可以的,程序係咁。報假案係刑事。責任不在CLS。

via HKEPC Reader for Android
dr.slump 發表於 2020-10-20 12:07


點可能責任不在CLS??
  你去報失細sim 卡又如何? 這也不能証明你是卡主!  差館張報失紙絕對不是法定文件証明你是卡主!
你去 差館問下張報失紙有乜法律效力??
CLS 向沒有出示"卡主証明書"的人補發新卡, 冇verify 當事人是否卡主,  責任不在CLS度? 咁在邊個度呀??

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2020-10-20 15:00 編輯
請問師兄,如果係咁,係咪現階段報失都冇好處,萬一真係唔見埋細卡,先再去報失要求補領? ...
diofit905 發表於 2020-10-20 12:39


其實你都未開台隨時取消MNP都得

另外如果你連細卡都無,你有咩理據話你用緊先?個台令願唔理你好過啦

TOP

  任何一間電訊理論上要你有大咭先同你轉咭

有人得唔代表係合法同合理老奉

我老媽就係要平轉電話咭
佢係2G年代大咭某電訊死都唔同佢換
咪要報失仲要上佢客戶中心整

所以同老人家上電話咭
一定要keep好大咭
如果唔係一定會煩

有人幫外母換做電話咭
佢外母唔叉睇sms
到期唔理
結果無左個number 嘈交到拆天

TOP

任何一間電訊理論上要你有大咭先同你轉咭

有人得唔代表係合法同合理老奉

我老媽就係要平轉電話咭
佢 ...
rx78_nt-1 發表於 2020-10-20 14:54



   咪係! 任何一間電訊理論上要你有大咭先同你轉咭,有人得唔代表係合法同合理老奉(根本是 sales 懶或不依正式程序做!
一向卡主証明書就是個大卡套, 你去報失細sim 卡又如何? 這也不能証明你是卡主!
電訊公司可渣正黎做, 冇大卡套就冇得補領, 完全合法兼合理!

TOP