港島區3hk好過cmhk
s2140091 發表於 2021-8-15 15:56

我係九龍區出入多, 都係覺得3HK 收得好D, 甚至去到港鐵沿線上網都順暢

TOP

大街大行,cmhk同3差唔多,什至好3小小。
但一到小街小行或地下商場,3一定好過cmhk.
Cmhk好多時直頭收唔到。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

新界我覺得CSL 真係差左好多

via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2021-8-18 00:09

CSL 幾好呀, 我覺得最近仲好左添, 以前過親大欖隧道4G都唔係好得, 最近再經過完全無事仲好順

TOP

CSL 幾好呀, 我覺得最近仲好左添, 以前過親大欖隧道4G都唔係好得, 最近再經過完全無事仲好順 ...
DerwinChan 發表於 2021-8-18 23:42



    西鐵認真唔太得

TOP

揸車搵食收order,數碼通不可缺少 (已經試哂所有卡得出結果)
論壇新手 發表於 2021-8-17 12:20



    搵陣穩陣緊要

TOP

我由1010轉去CMHK,因為1010貴,
但真心CMHK,接收真係輸比1010。(我唔係講所有用家,我只講我自己逗留的地 ...
風十三 發表於 2021-8-15 15:59

咁你可以轉sun台 $138 任用data

via HKEPC Reader for Android

TOP

大街大行,cmhk同3差唔多,什至好3小小。
但一到小街小行或地下商場,3一定好過cmhk.
Cmhk好多時直頭收唔到 ...
stephen1029dog 發表於 2021-8-18 22:18



一間收唔到, 一間鎖速, 分別大咩

TOP

灣仔3 好似麻麻. 滿signal 但load 空氣

TOP

回覆 38# mo9394

睇位置, 298 收到足, 合和修頓收唔足, 但都有一半以上.

TOP

灣仔, 4個大台都幾平均

TOP