whatasite 當前離線
中級會員
港島區3hk好過cmhk s2140091 發表於 2021-8-15 15:56
TOP
stephen1029dog 當前離線
特級會員
DerwinChan 當前離線
新界我覺得CSL 真係差左好多 via HKEPC Reader for Android pikpikpik 發表於 2021-8-18 00:09
xuxuannan 當前離線
初級會員
CSL 幾好呀, 我覺得最近仲好左添, 以前過親大欖隧道4G都唔係好得, 最近再經過完全無事仲好順 ... DerwinChan 發表於 2021-8-18 23:42
kobeyip 當前離線
揸車搵食收order,數碼通不可缺少 (已經試哂所有卡得出結果) 論壇新手 發表於 2021-8-17 12:20
topwai~威威 當前離線
進階會員
我由1010轉去CMHK,因為1010貴, 但真心CMHK,接收真係輸比1010。(我唔係講所有用家,我只講我自己逗留的地 ... 風十三 發表於 2021-8-15 15:59
heihoo 當前離線
大街大行,cmhk同3差唔多,什至好3小小。 但一到小街小行或地下商場,3一定好過cmhk. Cmhk好多時直頭收唔到 ... stephen1029dog 發表於 2021-8-18 22:18
mo9394 當前離線
jakesinn 當前離線
小至至 當前離線