咩原來你地唔知道....
消費卷送的300GB卡,係用1010台咩?

TOP

有冇人發覺呢排美孚至太子嘅csl 地鐵沿線收得特別差
grassman556 發表於 2021-9-6 22:47

唔發覺有咩問題, 上網都正正常常咁用

TOP

係好L差
3仔接收都好過垃圾CSL

尼期CSL完全不知所謂
amgbenz 發表於 2021-9-7 10:52

其實3仔個網真係唔錯, 自己用SOSIM都覺得幾順,  
其實MTR 我覺得好多位甚至收得比SMT仲要好

TOP

CSL 拿住30-40MHZ 2600 都唔見幾得, 收得到都低速, 長期都唔會派B7,不斷迫人用B3 1800

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實3仔個網真係唔錯, 自己用SOSIM都覺得幾順,  
其實MTR 我覺得好多位甚至收得比SMT仲要好 ...
p.chan 發表於 2021-9-7 23:09



    認同
就算3仔有鎖速都好過CSL多多聲

3仔反應快好多,死位都無咁多,我指露天地面接收

TOP

CSL 拿住30-40MHZ 2600 都唔見幾得, 收得到都低速, 長期都唔會派B7,不斷迫人用B3 1800

via HKEPC Reade ...
pikpikpik 發表於 2021-9-8 00:58

唔算低速啦, 我用CSL測速好多時都真係比其他台快

TOP

不過1010/csl.係金鐘力寶中心一期上左office後成日收唔到~~投訴極都係咁~
諗住明年滿約可能轉用CMHK 試下~~ ...
chowegg 發表於 2021-8-31 02:17

1010/csl 係金鐘海富一帶去到中信,露天都勁慢

TOP

CSL 拿住30-40MHZ 2600 都唔見幾得, 收得到都低速, 長期都唔會派B7,不斷迫人用B3 1800

via HKEPC Reade ...
pikpikpik 發表於 2021-9-8 00:58


佢條B7好多時都收到wo!唔靠2條B7邊會上到100Mbps!
不過CSL仲係咁既setting既話10月就應該死曬啦!

TOP

唔算低速啦, 我用CSL測速好多時都真係比其他台快
beeyeehan 發表於 2021-9-8 12:13


測速無咩人既地方就一定快!
但多人既話就佢死先囉!

TOP

不過CSL仲係咁既setting既話10月就應該死曬啦! ...
aaaaabhk 發表於 2021-9-8 13:44


又唔會死晒既,
只不過10月冇左呢條10MHz(x2)既1851之後,
投訴既人數就預期會多左.

TOP