hkmand001 當前離線
進階會員
TOP
Fifafever 當前離線
中級會員
有冇人發覺呢排美孚至太子嘅csl 地鐵沿線收得特別差 grassman556 發表於 2021-9-6 22:47
p.chan 當前離線
係好L差 3仔接收都好過垃圾CSL 尼期CSL完全不知所謂 amgbenz 發表於 2021-9-7 10:52
pikpikpik 當前離線
amgbenz 當前離線
其實3仔個網真係唔錯, 自己用SOSIM都覺得幾順, 其實MTR 我覺得好多位甚至收得比SMT仲要好 ... p.chan 發表於 2021-9-7 23:09
beeyeehan 當前離線
CSL 拿住30-40MHZ 2600 都唔見幾得, 收得到都低速, 長期都唔會派B7,不斷迫人用B3 1800 via HKEPC Reade ... pikpikpik 發表於 2021-9-8 00:58
jj.shun 當前離線
不過1010/csl.係金鐘力寶中心一期上左office後成日收唔到~~投訴極都係咁~ 諗住明年滿約可能轉用CMHK 試下~~ ... chowegg 發表於 2021-8-31 02:17
aaaaabhk 當前離線
唔算低速啦, 我用CSL測速好多時都真係比其他台快 beeyeehan 發表於 2021-9-8 12:13
PN420 當前在線
不過CSL仲係咁既setting既話10月就應該死曬啦! ... aaaaabhk 發表於 2021-9-8 13:44