freefdhk 當前離線
進階會員
回覆 aok 我都想知喺香港有冇方法可以增值, 宜家次次增值都要找台灣朋友幫手畀錢, 因為唔收香港信用卡 ... chenbros 發表於 2023-9-27 12:12
TOP
chenbros 當前離線
中級會員
aok 當前離線
是否台灣大哥大?有冇試過: 可以快速登入 timothychu 發表於 2023-9-27 15:11
香港號碼 , 香港預付卡/信用卡. 以前用香港卡可以係大哥大APPS 儲值 , 後期唔得. 然後改係 TAOB ... freefdhk 發表於 2023-9-27 15:20
漫遊打電話真係好貴. 曾經試過因為在 香港 3G 升 4G 打去找客服 (那時不想去台灣), 打了5分鐘就清 ... freefdhk 發表於 2023-9-24 20:16
alistair1983 當前離線
我7月喺台灣用唔到香港號碼/香港信用卡嘅Line Pay俾錢,下次試下可唔可以增值,唔該曬! ... aok 發表於 2023-9-27 19:40
jc917 當前離線
chpyeung 當前離線
想請問你Line係用香港號碼還是台灣號碼綁香港信用卡? 我香港號碼綁完信用卡用唔到Line Pay ... aok 發表於 2023-9-26 18:24
daidu 當前離線