tompkyou 當前離線
人無恥則無敵
進階會員
張咭咁多年都無出, 如果壞左, 我諗去門市未必可以換到新咭? ronan 發表於 27/12/2023 11:00
TOP
ryanhk852 當前離線
中級會員
張咭咁多年都無出, 如果壞左, 我諗去門市未必可以換到新咭? ronan 發表於 2023-12-27 11:00
taison 當前離線
呢張咭主要作旅行漫遊打IDD 用, $6 一個月, 應該都平過每去一次旅行就買一張國際漫遊idd card 同埋我有 ... ronan 發表於 2023-12-27 10:56
mysim 15蚊一日 kabayan 45蚊三日抵d囉 via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) taison 發表於 2023-12-27 15:46
SYW 當前離線
你有無打去hotline試過重新做多次大陸號碼實明證明? ITX 發表於 2023-12-27 09:43
呢張港版一卡兩號當年買都唔係平,正價$120蚊。大陸要實名認證,有好多人都放棄咗呢張卡。點估到連香港都搞 ... ryanhk852 發表於 27/12/2023 14:55
ronan 當前離線
當年cmhk就咁打姓名同証件號碼完成實名. 係申請內銀手機銀行時收唔到SMS 之後銀行比條link去檢查 ... SYW 發表於 2023-12-27 17:52
初時用果陣好似唔洗實名。 tompkyou 發表於 2023-12-27 18:38
當年實名有增值劵送 via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ryanhk852 發表於 27/12/2023 19:23