我用CSL Cmhk月費地鐵、紅館人多時
一樣會load空氣
何況年卡
codyma 發表於 2024-2-1 11:41

我用smartone 月費地鐵、紅館、人多個陣一樣會load空氣
何況年卡

TOP

會LOAD 空氣既卡仲用黎做咩?
放係SIM1 都厭加重
怕LOAD 空氣就唔洗諗CSL ...
剋星 發表於 2024-2-1 10:09

人一多, 間間都會LOAD 空氣, 年卡情況仲會差過上台

TOP

csl 已經成為LOAD 空氣的代表......
youhello507 發表於 2024-1-31 08:11


咪係,而且我同我家人共3個PLAN用CSL都成日LOAD空氣

TOP

咪係,而且我同我家人共3個PLAN用CSL都成日LOAD空氣
arthurlee 發表於 2024-2-1 23:08

我張club sim用csl網, 屋企人用csl都唔會成日load空氣

TOP

csl 已經成為LOAD 空氣的代表......
youhello507 發表於 2024-1-31 16:11


Agreed.  早幾日約咗個用 CSL 5G 的親戚放工後去一間日式燒肉店晚餐, 放工前提佢用App mon 住攞飛情況, 點知佢搭地鐵時完全上唔同網, 落咗車先上得返, 攞得飛來要等兩個幾鐘先有枱!

TOP

Agreed.  早幾日約咗個用 CSL 5G 的親戚放工後去一間日式燒肉店晚餐, 放工前提佢用App mon 住攞飛情況,  ...
chpyeung 發表於 2024-2-2 15:21

你朋友應該少拎位唔醒水提早拎
我都知自己用人仔地鐵放工上唔到網, 所以去到地鐵站前就拎定飛, 落車去到再等多唔駛一個鐘就岩岩等到

TOP

Agreed.  早幾日約咗個用 CSL 5G 的親戚放工後去一間日式燒肉店晚餐, 放工前提佢用App mon 住攞飛情況,  ...
chpyeung 發表於 2024-2-2 07:21

CSL真係垃圾代表,上台月費又貴,服務又差(成日滿格都上唔到網),到期真既要走

TOP

CSL真係垃圾代表,上台月費又貴,服務又差(成日滿格都上唔到網),到期真既要走 ...
arthurlee 發表於 2024-2-4 11:12

之前我都以為係, 點知轉左用SMT 收得仲差, 屋企同公司又收得麻麻, 有時去食肆見人地收到自己就收唔到, 去到鋪頭測就快, 真係吹唔漲

TOP