Onairgor 當前離線
初級會員
我用CSL Cmhk月費地鐵、紅館人多時 一樣會load空氣 何況年卡 codyma 發表於 2024-2-1 11:41
TOP
fivetwotwo 當前離線
會LOAD 空氣既卡仲用黎做咩? 放係SIM1 都厭加重 怕LOAD 空氣就唔洗諗CSL ... 剋星 發表於 2024-2-1 10:09
arthurlee 當前離線
中級會員
csl 已經成為LOAD 空氣的代表...... youhello507 發表於 2024-1-31 08:11
DerwinChan 當前離線
咪係,而且我同我家人共3個PLAN用CSL都成日LOAD空氣 arthurlee 發表於 2024-2-1 23:08
chpyeung 當前離線
進階會員
csl 已經成為LOAD 空氣的代表...... youhello507 發表於 2024-1-31 16:11
刀劍66 當前離線
Agreed. 早幾日約咗個用 CSL 5G 的親戚放工後去一間日式燒肉店晚餐, 放工前提佢用App mon 住攞飛情況, ... chpyeung 發表於 2024-2-2 15:21
Agreed. 早幾日約咗個用 CSL 5G 的親戚放工後去一間日式燒肉店晚餐, 放工前提佢用App mon 住攞飛情況, ... chpyeung 發表於 2024-2-2 07:21
果果里 當前離線
CSL真係垃圾代表,上台月費又貴,服務又差(成日滿格都上唔到網),到期真既要走 ... arthurlee 發表於 2024-2-4 11:12