之前 張3G sim 爛左
本區門市話無得換,唯一選擇,叫我上4g 月費
我堅持保留 90日 充 $30蚊
打上客服,要找 ...
士碌架 發表於 2024-10-4 15:45

堅持就是勝利,恭喜你們

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2024-10-5 17:51 編輯
我張零月費1314係唔係都係呢個升級範圍?
田力 發表於 2024-10-5 14:00

不知道,但是廣東聯通出了份通告11月1號0:00取消澳門一卡雙號業務因為smartone澳門停止流動通通訊業務

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

我張零月費1314係唔係都係呢個升級範圍?
田力 發表於 2024-10-5 14:00

那就看香港聯通和廣東聯通的操作

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

我張零月費1314係唔係都係呢個升級範圍?
田力 發表於 2024-10-5 14:00

可以期待吓 我覺得都唔係完全冇可能 但可能要再等多陣

TOP

之前大陸聯通成日話一卡二號係特殊卡,用唔到volte,香港聯通證明咗係假嘅。

TOP

我張1314都等緊,昨日連深圳都有地方收不到語音了

via HKEPC Reader for Android

TOP

之前大陸聯通成日話一卡二號係特殊卡,用唔到volte,香港聯通證明咗係假嘅。 ...
lasally 發表於 2024-10-6 08:02

嗯,不過我想說之前廣東聯通的一卡两號個4G是強制開起來的。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

之前大陸聯通成日話一卡二號係特殊卡,用唔到volte,香港聯通證明咗係假嘅。 ...
lasally 發表於 2024-10-6 08:02

有咩可能做唔到 只係唔想做嗜 大陸公司最鐘意水人㗎啦

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2024-10-6 09:28 編輯
嗯,不過我想說之前廣東聯通的一卡两號個4G是強制開起來的。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
Jacky_Tang 發表於 2024-10-6 09:07

因為聯通有兩個業務,一個是4G+產品服務另一個是LTE可是一旦開通了,這個LTE業務就會沒了4G信號網絡接入然後改回4G+產品服務也沒用。 Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(27F4A).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP