Jacky_Tang 當前離線
中級會員
之前 張3G sim 爛左 本區門市話無得換,唯一選擇,叫我上4g 月費 我堅持保留 90日 充 $30蚊 打上客服,要找 ... 士碌架 發表於 2024-10-4 15:45
TOP
田力 當前離線
Banned
我張零月費1314係唔係都係呢個升級範圍? 田力 發表於 2024-10-5 14:00
趙元暢 當前離線
lasally 當前在線
進階會員
wkng85 當前離線
之前大陸聯通成日話一卡二號係特殊卡,用唔到volte,香港聯通證明咗係假嘅。 ... lasally 發表於 2024-10-6 08:02
嗯,不過我想說之前廣東聯通的一卡两號個4G是強制開起來的。 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ... Jacky_Tang 發表於 2024-10-6 09:07