本帖最後由 hehan17 於 2025-5-21 20:14 編輯

看這帖
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D2

TOP

如果用到5G就好抵喎!
javacomhk 發表於 2025-5-21 16:25


如果有港澳漫遊收到 SMS 就更正.

TOP

但係呢張卡好似唔係全國通,即係話離開深圳去其他城市例如珠海、東莞或惠洲等唔用得喎。

TOP

邊個城市開架

via HKEPC Reader for Android

TOP

沒港澳漫遊,而且新開卡去其它城市上網,即刻鎖卡要二次實名
hehan17 發表於 2025-5-19 13:06



深圳出卡,即使頭七日無離開過深圳用,都照鎖卡,要去門市二次實名

TOP

即深圳廣電可以?

TOP

深圳出卡,即使頭七日無離開過深圳用,都照鎖卡,要去門市二次實名
rickywk 發表於 2025-5-24 09:29

Check imei ,唔好swap機

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

本帖最後由 hehan17 於 2025-5-24 14:56 編輯
深圳出卡,即使頭七日無離開過深圳用,都照鎖卡,要去門市二次實名
rickywk 發表於 2025-5-24 09:29



    佢有好多条红线,异地使用只系其中一条,一个月我已经去咗5、6次广电营业厅

TOP

暫時我未中過廣電嘅異地使用紅線,用住張卡坐膠鐵去武漢一個禮拜都無事。

暫時我知道開卡頭一、兩個月佢係睇得好緊,之後check IMEI、使用地都會鬆d。
呢張卡若果本身主號係聯通,開一張用黎咬流量係可以,但千祈唔好用黎主力用,真係頭痕

TOP

請問邊間方便開卡?

via HKEPC Reader for Android

TOP