sy3844 當前離線
中級會員
TOP
bennyman 當前離線
原本唔死心想淘多 2 張另一間人仔38 白色包裝嗰隻試下, 點知賣家話寄香港運費要收人仔 45, 咁貴,唯 ... sy3844 發表於 2014-9-4 19:48
ckcleung 當前離線
進階會員
superman88 當前離線
綠色包裝 前面 #341 有圖 你估我賣電話咩, 邊度搵咁多電話試呀 ... sy3844 發表於 2014-9-4 17:45
用國際轉運 bennyman 發表於 2014-9-4 20:00
有打 *122*832*4# 不過啟動唔到, 一樣出 service busy 打 *122*1# 是查餘額 用量, 即是而家我連有幾多餘 ... sy3844 發表於 2014-9-4 17:52
我在y拍買, 白色卡套, 剛查過, 短訊中心係: +85290288000 請你查查是否正確 . 及嘗試轉換csl , 101 ... superman88 發表於 2014-9-4 23:12
01faifaifai 當前離線
有試過 轉換csl , 1010 , one2free , pccw 網絡, 不過都係唔得,跟本發唔到 USSD CODE 出去, 睇唔到短訊中 ... sy3844 發表於 2014-9-4 23:39
ching會唔會用緊水貨手機? 01faifaifai 發表於 2014-9-4 23:46