Please pm. Thank you!!!!

TOP

此回覆之前的請求都已 PM'ed

TOP

pm me please , thank you !!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

求PM, 謝謝

TOP

Please PM detail, thanks !

TOP

本帖最後由 cba123999 於 2015-4-14 18:02 編輯

唔識upload圖, 搞到一D大一D細真係唔好意思

速度真係唔錯既 (但出到> 10 Mbps 都唔係易事) , 特別你係大埔/馬料水/元朗既話。 市區既話就不過不失啦, load空氣既問題就冇乜, 斷線問題就比預期多左D (100次speedtest入面有一兩次啦, 我唔預speedtest會有呢個情況,因為我試既地方唔多人,係富善總站)

但FUP問題都幾令人頭痕, 由上星期5到今日都仲係128緊   

IMG_3592.jpg
IMG_3593.jpg
IMG_3595.jpg
IMG_3597.jpg
IMG_3598.jpg
IMG_3599.jpg
IMG_3600.jpg
IMG_3601.jpg
IMG_3602.jpg
IMG_3603.jpg
IMG_3604.jpg
IMG_3605.jpg

TOP

回覆 437# cba123999


期待  comments!

TOP

回覆 437# cba123999
好高!
咩手機C兄!

adad.jpg (8.5 KB)

adad.jpg

TOP

回覆 437# cba123999


   
想問下點解突破到7.2?

TOP