回覆 436# junkcop


    我前日寄黎嘅9字頭係2029年,今日寄黎嘅9字頭就2017/6月

TOP

6月到期,真係太短。 其他儲值卡都有 年幾2年 la.

唔通唔想你哋屯貨?

不過今日送嗰d 卡都係 6月30日要開。 多咗1G data 用。

TOP

6月到期,真係太短。 其他儲值卡都有 年幾2年 la.

唔通唔想你哋屯貨?

不過今日送嗰d 卡都係 6月30日要開 ...
tatata 發表於 2017-1-21 23:37



點解"多咗1G data 用"?  送?
有冇超市coupon?

TOP

到時係10G 速度都唔會用 la,. 咁貴

打電話,最緊要打得通,清就算,唔理乜G ...
tatata 發表於 2017-1-21 22:36


    但係果時可能4g已經冇左,可能要換卡

TOP

點解"多咗1G data 用"?  送?
有冇超市coupon?
louis83 發表於 2017-1-21 23:46


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

食撻同便利店 都夠爽
gooder123 發表於 2017-1-21 14:23


請問便利店會員是否跟八達通號碼?

TOP

回覆 440# tatata


    有10G速度都無用
每日00:00至23:59(香港時間)期間, 本地數據用量累計達1GB後數據速度將調至不低於每秒128kb及不可用於網絡分享(tethering)及P2P功能(包括Bit torrent) 。

TOP

點解"多咗1G data 用"?  送?
有冇超市coupon?
louis83 發表於 2017-1-21 23:46

1. 這張唔同你買嗰 d,  有 $50 + 1G
2. 無 Coupon  送

TOP

1. 這張唔同你買嗰 d,  有 $50 + 1G
2. 無 Coupon  送
tatata 發表於 2017-1-22 09:12


噢,明白了, 以為有fee 1G 都唔知

TOP

即係宜家買既卡都係17年6月到期?

TOP