回覆 449# cba123999

CHING  E張Network III 4G,AND Network III 3G 42.2Mbps  可MNP 嗎?

TOP

回覆 451# fathung123

前者E家唔得
後者咪就係呢個POST既重點黎

TOP

真金不怕紅爐火,其他師兄的測試和評語都出來了

睇來今日真係有不少朋友帶號碼轉左 "核武卡" 了

希望大家同小弟一樣都享受到真正又抵又爽快既流動上網... 最緊要係用得開心

TOP

回覆 1# zeckill1


   
C Hing, 可以PM 核武咭MNP代理詳情同有關轉號碼收費嗎? Thanks in advance!

TOP

Pm  me  please ,thanks!

TOP

回覆 450# ltguaiguai

有卡係手既話,不妨去實測,話唔定你都有咁既result

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

PM me please

TOP

我用華為G700雙咭機睇綱頁很快,網速十分流暢,N3咭表現出人意表。

TOP

求 pm. Thanks

TOP