回覆  rickyyue

我主要係覺得張卡太貴 148月費keep卡 我都係用返HEMAT卡 平均75蚊12GB ...
reikakimoto 發表於 2017-3-28 13:03


我用緊3HK $148企業Plan, 但公司收得差
迫住加$148 用半日4G

TOP

回覆  rickyyue

我主要係覺得張卡太貴 148月費keep卡 我都係用返HEMAT卡 平均75蚊12GB ...
reikakimoto 發表於 2017-3-28 13:03


要連續3.6行足1個滿月以上要150蚊喎

TOP

可能我張係舊卡
一直開心使用中
唔覺有任何改變

TOP

要連續3.6行足1個滿月以上要150蚊喎
lasally 發表於 2017-3-28 13:07



行3.6Mb 一個月用足 12GB 唔使$76喎師兄

TOP

係,半月開

TOP

回覆 430# TOBY0901



呢張野係咪個個月都要入$50? 其實我有個idea用黎做家居電話, 首先將固網轉落爛3hello喂, 再飛落呢張卡, 每月增值既錢就轉去半日鮮, 貪呢張野有$8一個月來電管家

TOP

回覆 448# reikakimoto

報紙話呢間野俾人爆左 1x 萬電話卡
了解下係咪俾行家話賣得平間

TOP

回覆  reikakimoto

報紙話呢間野俾人爆左 1x 萬電話卡
了解下係咪俾行家話賣得平間 ...
Botti 發表於 2017-3-28 15:41


請問師兄邊張報紙見到?

TOP

今日因更新IOS10.3, 用了2GB, 奇怪了, 無鎖速
前幾日已爆5GB FUP, 每月3號才到期
有人爆一日50GB係他自由 ...
rickyyue 發表於 2017-3-28 13:00



我都係用家,都係照事實講,你睇到某ching言論就知佢幾偏激啦

TOP

請問師兄邊張報紙見到?
控制 發表於 2017-3-28 15:53


今日方向日報
   
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20170328/00176_066.html

TOP