PN420 當前離線
進階會員
TOP
peter_chan 當前離線
> 咁再加黃金頻譜系統又得唔得? 兩個問題: 1. 隧道仲有冇位加新leaky cable / MIMO天線? 2. 整好左之後,資產歸邊個? (如果歸KCR,且租金收入MTR冇得分成,咁MTR就真係唔想去理.) 我唔係佢地insider,無從得知。 PN420 發表於 2026-2-11 08:48
Thomascyk 當前離線
中級會員
下一站係。。。 美孚、荔景、調景嶺、藍田、鑽石山、黃大仙、樂富、九龍塘、青衣? ... Linksys999 發表於 2026-2-8 01:50
Linksys999 當前離線
回覆 peter_chan > 我估直到現在﹐電訊商們都係成本效益問題﹐而唔去處理東鐵隧道的upgrade。 呢個我認 ... PN420 發表於 2026-2-11 08:48
licson 當前離線
chowegg 當前離線
回覆 peter_chan 今日成功再 confirm 一次,測試係佐敦站(未有黃金頻譜升級)開始去金鐘,列車一開出入 ... licson 發表於 2026-2-12 22:19
按照你的結果,往荃灣方向時,會切換去油麻地站? Thomascyk 發表於 2026-2-13 08:26
按上面所講﹐應該會如下 : 金鐘>荃灣方向 入TST 前都係金鐘 (金鐘有N78時﹐TST未有﹐已經有網上測試 ... peter_chan 發表於 2026-2-13 11:18
尖沙咀站現時已有黃金頻譜,會否在過海段已經切換金鐘或尖沙咀 Thomascyk 發表於 2026-2-13 13:34