回覆 470# peter_chan

> 我估直到現在﹐電訊商們都係成本效益問題﹐而唔去處理東鐵隧道的upgrade。

呢個我認同,因為隧道相對短,兩三分鐘網絡擠塞應該都仲忍得到,如果傾唔掂錢銀問題,結果分分鐘就係膠著唔upgrade.

> 按照以上推論﹐原西鐵線(南昌<>錦上路)及東鐵線(紅磡以北)仲有機會做upgrade的﹐只係電訊商肯唔肯齊齊夾錢﹐搵KCR/MTR夾工程時間去處理。

即使係屬電訊商資產,我估都可以喺唔郁佢既情況下,加裝2300/2600及黃金頻譜天線系統,而我會大膽估計南昌至八鄉車廠隧道段應該係咁樣做左,即原有900/1800/2100系統唔郁,而2300/2600系統就新鋪上去.

咁再加黃金頻譜系統又得唔得? 兩個問題:
1. 隧道仲有冇位加新leaky cable / MIMO天線?
2. 整好左之後,資產歸邊個? (如果歸KCR,且租金收入MTR冇得分成,咁MTR就真係唔想去理.)

我唔係佢地insider,無從得知。

> 我從網上資訊得知﹐3台好似話已經處理荃灣西<>錦上路的一段隧道upgrade﹐已經有5G 黃金頻譜。

我非常懷疑其真確性,我自己上兩個月,由荃灣西站測到錦上路站佢既訊號,由隧道出口到錦上路站(即地面嗰段),佢的確有做黃金頻譜upgrade;但隧道嗰段就完全搵唔到任何佢N78既蹤影,我亦唔相信兩個月後既今天,成條隧道咁長會突然間鋪好晒N78。

TOP

> 咁再加黃金頻譜系統又得唔得? 兩個問題:
1. 隧道仲有冇位加新leaky cable / MIMO天線?
2. 整好左之後,資產歸邊個? (如果歸KCR,且租金收入MTR冇得分成,咁MTR就真係唔想去理.)

我唔係佢地insider,無從得知。

PN420 發表於 2026-2-11 08:48


當我吹下水﹐純粹推論。


1. 現在要再做upgrade﹐應該唔會出現無位置的問題。
大不了就抽出舊線﹐用全新線取代。
*當然﹐唔排除舊線老早已經抽走﹐MTR/KCR 一早有其他線路佔用了這個空間。


2. 我估需要KCR 及 MTR 自己再商議﹐睇下前KCR的路段﹐會唔會依舊不變﹐定係改由MTR做主導(MTR做新系統﹐再分租給電訊商)。

不過﹐既然這一段路已經有2300/2600﹐相對來講唔係太大迫切性去做upgrade。
電訊商 放資源/集中資源 做晒MTR市區線﹐再做這一段都唔出奇。

亦有機會MTR 出古惑﹐"迫" 電訊商先做MTR路段都唔出奇﹐硬係唔批工程時間給電訊商(KCR路段)。

TOP

下一站係。。。
美孚、荔景、調景嶺、藍田、鑽石山、黃大仙、樂富、九龍塘、青衣? ...
Linksys999 發表於 2026-2-8 01:50

睇嚟下一個開通黃金頻譜的應該會係鑽石山站,剛剛見到換晒白色的黃金頻譜天線,拆咗舊有的黑色薄餅天線。接著應該會塗黑咗佢。

TOP

回覆  peter_chan

> 我估直到現在﹐電訊商們都係成本效益問題﹐而唔去處理東鐵隧道的upgrade。

呢個我認 ...
PN420 發表於 2026-2-11 08:48


KCR唔係賣斷比MTR,只係類似管理權比MTR,個玩法有後著係可以拆返出來,當然可能性極低。
所以當中可能有不為人知既掣肘,又或者覺得唔係真正視為己出,無咁上心。

本身MTR(唔計KCR段)應該無批過網絡商隧道內自己起野,只批過月台同大堂。

TOP

回覆 465# peter_chan

今日成功再 confirm 一次,測試係佐敦站(未有黃金頻譜升級)開始去金鐘,列車一開出入路軌手機就見到連上 N78,基站 ID 屬於尖沙咀站設備(csl 及 CMHK 都可以見到同一現象)。

由尖沙咀站開車到金鐘站(兩站皆有黃金頻譜),開車進入軌道一刻各台 gNB 就切換去屬於金鐘站嘅設備上,證明除左特定路段外每站嘅黃金頻譜覆蓋係包含站前站後既路軌部分。

唔知係咪地鐵要慳錢所以要咁樣隔站升級左先。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 chowegg 於 2026-2-13 00:48 編輯

太古站返放工繁忙時間用CMHK 5G 企係月台可以收爆但LOAD /睇唔到直播, 就算轉收4G 一樣情況, 就算入站都試過出現同樣情況

TOP

回覆  peter_chan

今日成功再 confirm 一次,測試係佐敦站(未有黃金頻譜升級)開始去金鐘,列車一開出入 ...
licson 發表於 2026-2-12 22:19

按照你的結果,往荃灣方向時,會切換去油麻地站?

TOP

按照你的結果,往荃灣方向時,會切換去油麻地站?
Thomascyk 發表於 2026-2-13 08:26



按上面所講﹐應該會如下 :

金鐘>荃灣方向

入TST 前都係金鐘 (金鐘有N78時﹐TST未有﹐已經有網上測試講﹐當時已經可以去到臨入TST站時﹐都有N78)
TST >佐敦 收TST
佐敦停站 > 照舊不變
佐敦 > 旺角  收油麻地

TOP

本帖最後由 Thomascyk 於 2026-2-13 13:40 編輯
按上面所講﹐應該會如下 :

金鐘>荃灣方向

入TST 前都係金鐘 (金鐘有N78時﹐TST未有﹐已經有網上測試 ...
peter_chan 發表於 2026-2-13 11:18

尖沙咀站現時已有黃金頻譜,會否在過海段已經切換金鐘或尖沙咀

TOP

本帖最後由 peter_chan 於 2026-2-13 14:00 編輯
尖沙咀站現時已有黃金頻譜,會否在過海段已經切換金鐘或尖沙咀
Thomascyk 發表於 2026-2-13 13:34



    我相信唔會。

當初金鐵去TST﹐都已係跟了金鐘。

在TST 開通N78之時﹐無理由無情情再攪隧道天線的接駁。

所以﹐海底一段會依舊係跟金鐘的。

TOP