以個細豬都好!
睇片慢少少!
philips2001 發表於 2015-5-2 21:48

有冇師兄試過分比平板用
今日分比三叔8吋 7吋都吾得

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 DGZone 於 2015-5-3 03:08 編輯

尋日新開咗張,即時發神經,
到通宵完,返到屋又得返700K。。。
Screenshot_2015-05-02-08-11-43-893~01.jpg Screenshot_2015-05-02-14-46-48-718~01.jpg

TOP