等我一月開卡睇下係咪都係17年12月31日先
penthlon 發表於 2016-12-11 18:09


    應該18年1月到期至啱喎

TOP

我有張n3 14速 12月27到期要充值。
我睇下佢又會唔會自動延期先

TOP

仲有,好多會籍, 例如盒子果d,  買1年會。 佢都 ...
suiyan 發表於 2016-12-10 13:24

咁複雜咁煩?
俾我實唔識搞

TOP

回覆 31# calvinlee668


    More 公司又是改過名出另一咭,我宜家用之前的10g 驚皇,用到一半就把你限制上網速到幾百K,又成日收唔到訊號,最後也是未用完就棄了,公司做生意有點....????

TOP

回覆  calvinlee668


    More 公司又是改過名出另一咭,我宜家用之前的10g 驚皇,用到一半就把你限制上 ...
rthkepc 發表於 2016-12-13 08:28

新名叫乜?

TOP