傭傭半日, 一般日頭都會有15至35左右啦.
貧果 發表於 2017-6-30 20:13



    速度唔錯喎! C Hing每月用量高唔高?

TOP

速度唔錯喎! C Hing每月用量高唔高?
rhino 發表於 2017-6-30 23:01


之前用, 每月點都有50GB

TOP

之前用, 每月點都有50GB
貧果 發表於 2017-6-30 23:17



    其實啱用嘅,都唔錯吖

TOP

如果外出工作就唔洗諗,過5GB 都仲用到,唔洗就住用~
今日就係工作需要即時要上GOOGLE攞個2GB FILE
前兩日已經sms話過0左5GB~都仲算順暢~

TOP

快d 跳船啦
qbearqbear 發表於 2017-6-30 21:02

跳去邊?

TOP

跳去邊?
cy64 發表於 2017-7-2 18:50



    我都想知

TOP

如果外出工作就唔洗諗,過5GB 都仲用到,唔洗就住用~
今日就係工作需要即時要上GOOGLE攞個2GB FILE
前兩日 ...
kannet 發表於 2017-7-1 02:14



   即是 日用妝 冇問題啦.

TOP

呢張我都一個月用佢20GB左右,日頭公司用唔錯,我Share電腦,2部電話,再加iPad都好夠用!唔慢!
但夜晚就真係要另作他選!

TOP