唔係你話安裝,就可以安裝

就算比錢商場,商場唔比你裝,就唔比你裝,私人地方,你咬佢唔食嫁

TOP

ching,個商場係邊一個地區附近"老李的樓"範圍內?
boot 發表於 2017-7-5 20:14


老李勢力咪又係果2 3個

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

唔係你話安裝,就可以安裝

就算比錢商場,商場唔比你裝,就唔比你裝,私人地方,你咬佢唔食嫁 ...
NOSTALE 發表於 2017-7-5 20:14

商場果邊覆係對家追極都交唔齊文件
電郵到無話過我有訊號問題 同要拉線裝箱仔囉

咁係1010問題根本由頭到尾都唔想裝
定商場問題 兩邊各執一詞 我唔知啦

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

商場果邊覆係對家追極都交唔齊文件
電郵到無話過我有訊號問題 同要拉線裝箱仔囉

咁係1010問題根本由頭到 ...
lkh_214 發表於 2017-7-5 20:32


澳洲佬賣走左 CSL 比番 PCCW 未聽過有服務好到

TOP

澳洲佬賣走左 CSL 比番 PCCW 未聽過有服務好到
千葉涼平 發表於 2017-7-5 22:35



    cut左唔少基站 2間公司客量合併埋


    服務點會好

TOP

其實應該唔關個商場事 商場應該無其他台發射站掛
我剩係可以講個商場係老李既勢力範圍附近
附近全部係老 ...
lkh_214 發表於 2017-7-5 19:23


   
你咁講,我覺得個場似係信和囉

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

TOP

請問閣下當時有沒有錄音?錄音後,交給競爭事務委員會投訴懷疑違反競爭公平法。

請問該商場是否形點I和II ...
octopusman 發表於 2017-7-5 19:21


   
八爪魚兄,Yoho Mall I&II 應該所有台都cut-in左訊號入去數記整既公家天線度囉

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

TOP

八爪魚兄,Yoho Mall I&II 應該所有台都cut-in左訊號入去數記整既公家天線度囉

via HKEPC Ionic R ...
jd2268 發表於 2017-7-6 01:03
能否提供2600MHz覆蓋?

TOP

其實你只要買張其他台儲值卡,去商場前飛左線先咁咪唔會斷六親。到合約完都冇改善即轉台。

TOP

回覆 48# octopusman


個POI應該係Support LTE2600,問題係各大台同數記傾個license既時候選擇Cut-in邊條Band入去個POI呢

TOP