我張浙毛(順豐速遞)都有2年以上無玩過,啱啱入app仲查到資料,好似無事喎。

TOP

回覆 40# mdws2002


    無..先排有一張 用到負2蚊..半停...去淘佬增返 3蚊..又開返

TOP

實名制好快殺到, 小心.

TOP

我估遲早問題。我手上仲有4,5張已停機東毛,無時間去理佢哋。

TOP

我估遲早問題。我手上仲有4,5張已停機東毛,無時間去理佢哋。
Vic.S 發表於 2017-8-8 17:14



師兄齊唔齊件?(大小咭)
有冇意思割愛………

TOP

本帖最後由 Vic.S 於 2017-8-8 17:43 編輯

回覆 45# mdws2002

CHING 手上唔係已經有幾張實名東毛咩, 仲收卡?.?

唔係話聯通改制, 香港人名下只可以實名一張卡咩?

TOP

想問一下, 張東毛卡唔見左係咪做唔到實名?

TOP

想問一下, 張東毛卡唔見左係咪做唔到實名?
w00287115 發表於 2017-8-9 11:04


你唔見大卡定唔見細卡定係2張都唔見晒呢 ?

如果:
唔見細卡有大卡. 應該可以實名同補卡
唔見大卡有細卡. 有D難度. 可以實同補到機會比較細但呢到有人成功過.
唔見晒大細卡. 買張日租卡啦~

TOP

你唔見大卡定唔見細卡定係2張都唔見晒呢 ?

如果:
唔見細卡有大卡. 應該可以實名同補卡
唔見大卡有細卡.  ...
edwardlee 發表於 2017-8-9 11:12


有大卡, 係冇左張SIM卡

TOP

想問各位師兄,東毛卡在廣東省內, 可不可以用到香港賽馬會個APPS (代朋友問)。
謝謝!

TOP