Vic.S 當前離線
中級會員
TOP
jc917 當前離線
進階會員
youhello507 當前在線
mdws2002 當前離線
Moderator
我估遲早問題。我手上仲有4,5張已停機東毛,無時間去理佢哋。 Vic.S 發表於 2017-8-8 17:14
w00287115 當前離線
edwardlee 當前離線
想問一下, 張東毛卡唔見左係咪做唔到實名? w00287115 發表於 2017-8-9 11:04
你唔見大卡定唔見細卡定係2張都唔見晒呢 ? 如果: 唔見細卡有大卡. 應該可以實名同補卡 唔見大卡有細卡. ... edwardlee 發表於 2017-8-9 11:12
hk1960 當前離線