ching們, 唔好意思, 想請問下, 我本身有兩個號碼係CSL, 但佢地張合約一個係出年三月, 一個係出年九月到期。

如果我想將佢地轉做家庭Plan, CSL會唔會比我係9月時加張額外sim將九月到期個number拍埋入去呢?

唔該大家

TOP

ching們, 唔好意思, 想請問下, 我本身有兩個號碼係CSL, 但佢地張合約一個係出年三月, 一個係出年九月到期。 ...
munzik 發表於 2017-9-8 15:56


    hotline話合約到期前8個月可以打上去做upgrade提早轉plan
可以係原本合約期再加上去

TOP

ching們, 唔好意思, 想請問下, 我本身有兩個號碼係CSL, 但佢地張合約一個係出年三月, 一個係出年九月到期。 ...
munzik 發表於 2017-9-8 15:56



    可以出新no.用住先
到其他約滿才冚冧把去返新family plan度

TOP

hotline話合約到期前8個月可以打上去做upgrade提早轉plan
可以係原本合約期再加上去 ...
joehk 發表於 2017-9-8 16:09


好呀, 唔該哂Ching , 因為而家兩個no 都有用量皇, 其實加埋貴過用家庭plan 加用量皇好多...

TOP

可以出新no.用住先
到其他約滿才冚冧把去返新family plan度
baal999 發表於 2017-9-8 16:28


即係我可以出三個新number用住先, 然後到我自己第一個numebr到期就係家庭plan加一張sim, 第二個number到期就再係家庭plan加多最後一張?

唔該哂ching!

TOP

即係我可以出三個新number用住先, 然後到我自己第一個numebr到期就係家庭plan加一張sim, 第二個number到 ...
munzik 發表於 2017-9-8 16:35




應該一開plan就要出哂所有號碼, (例如5張sim就5個number)

之後任你揀cover邊個 number


   詳情你可以問返客服 / sales 要點做

TOP

即係我可以出三個新number用住先, 然後到我自己第一個numebr到期就係家庭plan加一張sim, 第二個number到 ...
munzik 發表於 2017-9-8 16:35



    不過同時有兩個單人plan + 一個家庭plan
會唔會太貴呢

樓上的提早續約都可以諗諗, 不過你最遲完約係明天9月, 未必可以做到加監+提早續約呢
詳情問返sales吧

TOP

依家每部機最少劏了幾多?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

依家每部機最少劏了幾多?
kens4 發表於 2017-9-9 01:51


你應該問最多劏到幾錢
答案係6000

TOP