NOSTALE 當前離線
進階會員
其實.....呢一點日本新幹線都差唔多, 已經算係咁. 你試下搭德國DB ICE, 係呀200km/h呀, 但嘈音同穩定度嚟 ... Brainstomer 發表於 2017-9-7 21:22
TOP
scharnhorst 當前離線
中級會員
你度有冇Virgin Media cable modem用? 用佢嘢嘢100Mbps無乜難度.... Brainstomer 發表於 2017-9-7 21:24
kwongoc_1016 當前離線
Epc老餅
Brainstomer 當前離線
Banned
香港就係咁嘅地方,無人care俾左錢用唔用到,意見接受,態度照舊,收哂所有人無限錢,到時用唔到你死你事先 ... kwongoc_1016 發表於 2017-9-7 21:42
香港無服務優化個網跟本塞到爆,csl個陣未拆站加埋pccw 5000個站先叫有比較滿意嘅服務,而家得返3000個站真 ... kwongoc_1016 發表於 2017-9-7 22:03