計埋4+2G雙咭機未?
raymondchan338 發表於 2017-11-12 18:59

計號碼,不計手機

TOP

計號碼,不計手機
babydriver 發表於 2017-11-12 21:54


    咁邊個會知我張sim係2G定3G?

TOP

唔好下下講老人家機, 上一代用801, 810CPU 的雙卡手機仲用緊第2卡用2G

TOP

根本2G仲有大把市場,我識起碼10個以上仲用緊。

而且就算畀哂4G 用, 問題係人多地方,例如地鐵都係唔夠用,咁點解要轉呢?

via HKEPC Reader for Android

TOP

保留2G的話,40MHz out of 200MHz 會比 2G 用,假設 1MHz 用 1000萬計,40MHz 要 4億+,對電訊商來講,無咩 so! CMHK 就叫客戶將 2G SIM 換 3G SIM 囉      

"(丙)方案三:混合模式,給予現有頻譜受配者優先權以獲重新指配40兆赫或五分之一的900/1800兆赫頻譜,並以拍賣方式重新指配餘下頻譜。
  當局提出方案三,是假設公眾諮詢結果顯示,2G服務可能要延續至二○二○/二一年後,以滿足本地用戶及境內漫遊用戶的服務需要,直至2G服務在香港被完全淘汰為止。"

"當局提出預留40%頻譜供現有電訊營辦商有優先權獲重新指配,以確保部份地鐵範圍4G服務的延續性,最低行使價為每兆赫3,800萬元至6,700萬元,其餘60%公開拍賣,底價介乎1,900萬元至5,400萬元。"

TOP

放心啦,取消與否都係睇電話商頭,有錢賺就想取消,賺少咗就睇下先

TOP

放心啦,取消與否都係睇電話商頭,有錢賺就想取消,賺少咗就睇下先 ...
格拉底 發表於 2017-11-13 10:06

"如屆時2G用戶大減,會考慮營辦商提出的理據,決定是否容許中止2G,但現時未達至該地步"

TOP

我父母屋企雖然收到 2G signal, 但通話時成日潛水.
舊年換咗 4G 電話, 通話時清咗好多.

其實老人家用電話來通話多, 但網絡商唔投資, 基本上係想 D 2G 客快 D 走咁.

TOP

應該快架啦

TOP

今時今日都仲要好多老人家仲用緊2G機做理由
2G機要壞既壞晒
換機既都換晒3G ...
Lohas 發表於 2017-11-10 17:45



    Moto g turbo, 仲健在喔

TOP