無錯﹐除了用來取代固網﹐或者大量upload/download﹐一般上網應用(包括串流影片)已經足夠。 ...
peter_chan 發表於 2018-2-7 14:05



    D TERMS 好似好勁, 其實用起上黎, 邊有分別...

TOP

D TERMS 好似好勁, 其實用起上黎, 邊有分別...
youhello507 發表於 2018-2-7 14:13



    因為實際使用﹐貴plan都因為網絡容量問題﹐都唔快得去邊。

再加埋手機apps及網頁的流量需求又唔係高﹐根本用唔盡什麼 21M/42M/.....﹐所以咪用起上來沒有什麼大分別囉。

以前...... 仲有限速384﹐有手鬆去到768同無手鬆﹐就真係睇得到有分別。
我相信有穩定的2M以上提供﹐手機一般應用﹐都唔會有明顯分別。

TOP

因為實際使用﹐貴plan都因為網絡容量問題﹐都唔快得去邊。

再加埋手機apps及網頁的流量需求又唔係 ...
peter_chan 發表於 2018-2-7 14:18



    路過
爬左好耐都睇唔明呢個POST UP緊乜, 又薄餅又雀仔 GOOGLE都冇答案

但師兄你呢句"我相信有穩定的2M以上提供﹐手機一般應用﹐都唔會有明顯分別"
真係同感
我多年以黎返工返學都搭MTR
用中移平PLAN 以為係價錢問題, 所以收得差, 轉去當年貴價無限PLAN結果都一樣
依家轉去用賓賓卡 又一樣, 總之一入車廂, 埋站, 紅線東涌線就咩都數據都收唔到,
站裡面一多人, 又收唔到
顯示就LTE/H 兩三格, 實際係零

咁多年發展3G4G都仲係咁既質素, 幾快都冇用啦
同埋唔少人都淨係SEND MSG要咁快黎托咩
對香港所有台都好失望

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 43 #唔識電腦人

因為cmhk就係上唔到網
只係標榜450Mbps既plan 就算用835去上網
都唔會快得去邊 而且又限流量你都淆底唔想做大流量操作。。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

路過
爬左好耐都睇唔明呢個POST UP緊乜, 又薄餅又雀仔 GOOGLE都冇答案

但師兄你呢句"我相信有穩定 ...
唔識電腦人 發表於 2018-2-7 14:45



    MTR 隧道係死症﹐要多幾年去處理﹐但唔可能徹底解決。

原因係MTR條共用天線﹐係不支援2600頻譜(除南港島線﹐2條廷長路段)﹐結果電訊商只可以抽原本2G用的1800去做4G﹐但係容量有限﹐需求又多﹐結果就係飽告晒。

當中CMHK本身2G都係重要服務﹐抽出做4G的部份更加少﹐直到有自家2100才叫做有少少改善。
(CMHK 已經盡量踢舊2G客上3G/4G﹐減少2G的需求)


而MTR已經開始進行更換全新共用天線﹐介時可支援2600﹐到時就可以改善情況。
據道已經有少部份隧道已經完成﹐並且加入2600頻譜﹐這些路段上網即刻暢順晒。
不過﹐大家的需求都係增加了﹐所以...... 去到真係開通晒新天線﹐好快又再出現爆容量的問題。

而車站就睇電訊商本身的更新設備速度﹐有唔少車站(大堂&月台)已經換了新設備﹐可以用到2600﹐同樣地已經處理了network overload的問題。

TOP

本帖最後由 唔識電腦人 於 2018-2-7 16:37 編輯
MTR 隧道係死症﹐要多幾年去處理﹐但唔可能徹底解決。

原因係MTR條共用天線﹐係不支援2600頻譜(除 ...
peter_chan 發表於 2018-2-7 15:51



   但都仲係解釋唔到東涌線既問題
奧運至荔景都半露天
係3號幹線行車天橋下面係咪有影響, 基本上都係完全冇DATA用到
咁多年都係零改善

相反綠線牛頭角九龍灣就完全冇事(觀塘返過一段日子體驗)

TOP

但都仲係解釋唔到東涌線既問題
奧運至荔景都半露天
係3號幹線行車天橋下面係咪有影響, 基本上都係完 ...
唔識電腦人 發表於 2018-2-7 16:36



    附近少人活動﹐又有上面天橋檔訊號。再加埋發射站會有一定距離﹐使用的人會連帶其他區域﹐容量就自然係問題。

觀塘線沿線都多人(大廈)﹐就算無鐵路﹐電訊商都要做足功夫。

TOP

CSL到依家大欖隧道連4G 都無

TOP

回覆 40# youhello507


    數碼通應該死得幾慘,早幾年佢業績好係因為手機賣得多,呢兩年手機好難賣,服務收入又鬥價,應該會死得幾慘(香港電訊今年手機銷售仆直咁濟,貼錢賣出去咁濟)。

TOP