因為實際使用﹐貴plan都因為網絡容量問題﹐都唔快得去邊。
再加埋手機apps及網頁的流量需求又唔係 ...
peter_chan 發表於 2018-2-7 14:18 
路過
爬左好耐都睇唔明呢個POST UP緊乜, 又薄餅又雀仔 GOOGLE都冇答案
但師兄你呢句"我相信有穩定的2M以上提供﹐手機一般應用﹐都唔會有明顯分別"
真係同感
我多年以黎返工返學都搭MTR
用中移平PLAN 以為係價錢問題, 所以收得差, 轉去當年貴價無限PLAN結果都一樣
依家轉去用賓賓卡 又一樣, 總之一入車廂, 埋站, 紅線東涌線就咩都數據都收唔到,
站裡面一多人, 又收唔到
顯示就LTE/H 兩三格, 實際係零
咁多年發展3G4G都仲係咁既質素, 幾快都冇用啦
同埋唔少人都淨係SEND MSG要咁快黎托咩
對香港所有台都好失望 |