做MNP"中轉站"一流,手續簡單

TOP

剛剛係隔離邨街市"AP Mart"MNP一個HKBN號碼去IMC,轉台日期29/05;
$148年卡1000分鐘12GB,免費全飛線扣分鐘,同兩三個月前比較平咗$20多咗2GB!

正如之前Ching講IMC暫時冇漫遊冇留言信箱,不在香港時收唔到認證短訊!

本來想轉Hello,荃灣同旺角專登去了兩次都無綠,嘥時間車費放棄了~~
諗住MNP去中移動儲值卡+鴨聊佳(雙卡電話用),
去到中移動門市先知HKBN租中移動網絡的話唔可以轉去儲值卡!!!

本身月費Plan到期30/05,有漫遊同留言信箱係考慮因素,
不過冇時間又就腳就用$148玩下IMC先,12GB應該用到半年後再諗~~

TOP

本帖最後由 蛋牛治 於 2019-5-25 17:25 編輯

萬在我屋企 (中西區) 同工作地方 (大埔) 都成日變 no service
我身上幾部機 其他用 club 或hello 都冇呢種情況
唔明點解其他ching成日話冇問題
集體失憶?
我記得大約半年前有一日下午集體冇訊號的?
總之我捱多佢半年plan就走
你地繼續萬吹

TOP

但收得好好多.......又唔係好覺囉(天才)

叫得人做天才, 你應該係"神"
wlai888 發表於 2019-5-25 10:47


ching 你蒲頭了
多謝你個post
好好笑, 果日令我笑左一個下午
你up張form 的圖咁細張, 我初初都以為自己睇錯
冇理由有人神到自己填錯form但上黎打大堆大堆字
有時間打字冇時間睇下張form?
直至唔止一位ching都話係自己填錯form, 我先信呢個世界有d咁既人
甘拜下風了

TOP

imc 最大好處是可以網上申請 mnp,不用現身。

如要幫家人(尤其是行動不便)由上台plan 轉用儲值卡,這點就 ...
495233 發表於 2019-5-25 11:19


x 2

TOP

本帖最後由 wlai888 於 2019-5-25 19:06 編輯
ching 你蒲頭了
多謝你個post
好好笑, 果日令我笑左一個下午
你up張form 的圖咁細張, 我初初都以為自 ...
蛋牛治 發表於 2019-5-25 17:24


ching 你蒲頭了
多謝你個post
好好笑, 果日令我笑左一個下午 .......可以令"神"一般師兄你, 自娛開心左一個下午, 我也感高興.......

你up張form 的圖咁細張, 我初初都以為自己睇錯
冇理由有人神到自己填錯form, 親戚有親人過身, 需要保留號碼, 第一次mnp, 填錯表格, 又有何出奇?

填錯表填錯但上黎打大堆大堆字
有時間打字冇時間睇下張form?

張form 係我出完POST, 再去問當事人攞, 之後我再比較我第一次MNP去IMC張form, 先發現張form改左, 師兄有時間睇睇個post標題, 內容, 係分享, 唔係話imc錯晒, 你又唔駛一見imc, 就衝出嚟, 我也甘拜下風

直至唔止一位ching都話係自己填錯form, 我先信呢個世界有d咁既人
甘拜下風了

完........

TOP

x 2
v526527 發表於 2019-5-25 19:01



    我做imc為左過冷河
因為3hk去唔到3萬能
148$ 12g 好肉痛。
但起碼係42m一年份
自由鳥只有21,仲要1個月
e張卡一直以來1個月平均用3.5
所以應該足夠用到9月左右

TOP

有表演睇點算自娛呢

唔識填就應該問清楚
唔問清楚就週圍開炮
難親難戚 傑出華人系列咩

打得多字就有道理?

TOP

我做imc為左過冷河
因為3hk去唔到3萬能
148$ 12g 好肉痛。
但起碼係42m一年份
自由鳥只有21,仲要1 ...
hkmand001 發表於 2019-5-25 19:09


我暫時轉左3張去IMC, 反正都係雙卡機, 我就會用佢黎 KEEP 號碼

TOP

剛剛係隔離邨街市"AP Mart"MNP一個HKBN號碼去IMC,轉台日期29/05;
$148年卡1000分鐘12GB,免費全飛線扣 ...
yuenchai 發表於 2019-5-25 14:36

Hkbn租用smartone網絡唔係中國移動

TOP