abc/yourmobile聽呢度師兄透露應該係會有啲小改變大驚喜

TOP

Abc 20 升 30 ,40升60,再提速 42M
旋轉揾到的

TOP

甘幫FB 都有講… 3/9 開始。
如果紫卡照舊 80蚊都幾抵玩…

TOP

有甚麼優惠?
gre 發表於 2020-9-1 21:34

https://ezone.ulifestyle.com.hk/ ... 20LuckySIM%EF%BC%81

TOP

本帖最後由 FT907 於 2020-9-2 15:12 編輯
甘幫FB 都有講… 3/9 開始。
如果紫卡照舊 80蚊都幾抵玩…
tp380 發表於 2020-9-2 09:05


any info? 我現在甲乙丙有$380 , 未開 plan,
因我 開$348/60GB plan 一年內肯定用不完,
咁我可否開 $238/30Gb plan , 當用了一年, 尚有 $380-$238-$39 =$103餘額.  再開$60/10GB plan一次, ? (10GB 應可夠我用 3-4個月),
會不會儲值卡到期, 就算有餘額都開不到第2那個 plan?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

(1) 甘幫FB有寫。

(2) 係62GB,因為開卡另外送首月2GB。

CLS今次做法好明顯衝著黃萬及粉萬而來。 ...
TE7489 發表於 2020-9-2 15:02



    睇到, 但 甲乙丙官網未 update.
我上面問題改了, 麻煩你再消化一次, 我今早剛開了卡用, (家人用了鴨, 我焗住用左佢!).用緊那 30 天 2GB data, 一個月後會開 plan

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果你唔增值,應該最終唔夠餘額再開任何PLAN,因為甲乙丙每個月要扣三蚊隧道費。

剩下的問題係你自己覺 ...
TE7489 發表於 2020-9-2 15:19


夠喎.
現有$380, 開$238/30Gb plan , 剩$142, 每月扣 $3 (一年 $36). 一年後 剩$106,
夠開$60/10GB  plan喎.  
剩下的問題係驚張卡話到期, 開不到$60/10GB  plan

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP