本帖最後由 NeTZoO 於 2020-9-26 17:27 編輯
宜家固網大部份都轉用IP網絡, 根本現有固網PSTN系統就黎可有可無, 除左古董FAX同平安鐘, 真係諗唔到仲有 ...
SYW 發表於 2020-9-26 14:37 
如果真係無需要其實放棄2字頭號碼都無所謂啦,都唔駛執著要keep,
講到尾可能已轉用大部分社交apps,實體號碼更加唔需要,是嗎?
ip phone其實少部份人用(有用都可能送),有需要用得大多數用實體線入屋,例如某平安鐘公司指定要pccw or行實體線既HGC |