曾經有人討論過,如果比mnp,基本上成個回網可以正式玩完

本身,而家用家已經補貼緊個網絡(其實都係1百左右月費),而有好多用家不能替代唔用固網,如果個個mnp走左,每月真正用家比4百5百不是夢
NeTZoO 發表於 2020-9-26 14:25



宜家固網大部份都轉用IP網絡, 根本現有固網PSTN系統就黎可有可無, 除左古董FAX同平安鐘, 真係諗唔到仲有乜用

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2020-9-26 17:27 編輯
宜家固網大部份都轉用IP網絡, 根本現有固網PSTN系統就黎可有可無, 除左古董FAX同平安鐘, 真係諗唔到仲有 ...
SYW 發表於 2020-9-26 14:37

如果真係無需要其實放棄2字頭號碼都無所謂啦,都唔駛執著要keep,
講到尾可能已轉用大部分社交apps,實體號碼更加唔需要,是嗎?

ip phone其實少部份人用(有用都可能送),有需要用得大多數用實體線入屋,例如某平安鐘公司指定要pccw or行實體線既HGC

TOP

長者用慣舊式電話, 接聽就simply拿起聽筒, 用完就吸(收)線,
用手機要插線充電, 佢地經常忘記充電,  ...
FT907 發表於 2020-9-25 10:27


smartphone 搞唔掂,用返feature phone, 無理由唔識用

TOP

我唔知平安鐘有幾多間公司提供﹐以我google search到資料﹐原來都無規定要用老電固網的﹐寬頻電話都 ...
peter_chan 發表於 2020-9-26 11:06


唔怕一萬, 至怕萬一!
平安鐘幾年都不會用一次, 但救命時打唔出就........

TOP

唔怕一萬, 至怕萬一!
平安鐘幾年都不會用一次, 但救命時打唔出就........ ...
FT907 發表於 2020-9-29 09:13



    所以﹐我就話要做取捨了。

一般停電都係有晒預先通知的﹐真係怕就後生仔取一日大假陪下老人家。
晚上再返屋企檢查番所有設備是否已經回復正常才走。

至於突發性的意外停電﹐有時都難保傳統固網可以涯幾耐﹐只不過一般都涯得耐D。
我唔知你間屋在什麼地區﹐市區定係村屋﹐不作出評論。(村屋又真係電力受影響的機會較高的)
正如你所講﹐錢 & 可靠﹐你已經選擇了可靠。

或者﹐日後你可以會再評估情況﹐再作考慮睇下點取捨。

TOP

其實有啲華爲/中興 3G / LTE Modem可以handle 埋電話,佢有個 RJ-11 直接插返個傳統電話落去就得

e.g. https://www.4gltemall.com/huawei-b890-4g-lte-smart-hub.html

我有個陳年 One2Free 中興 3G gateway 可以插普通電話落去講

TOP

本帖最後由 liok 於 2020-9-29 12:21 編輯

其實對我來講, 暫時唔需要用平安鍾, 但要做到2個效果
1. 打出打入都係用2字頭的電話號碼
2. 一定必要用座台式電話
最平其實係唔係只有用寬頻電話?

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2020-9-29 21:00 編輯
其實對我來講, 暫時唔需要用平安鍾, 但要做到2個效果
1. 打出打入都係用2字頭的電話號碼
2. 一定必要用座台 ...
liok 發表於 2020-9-29 12:20


你要先解决2字頭號碼 放去邊
唔想煩最簡單咪裝條實線一簽3年,一個月40蚊左右,
每3年煩一次

TOP

想cut咗個家居電話線,
有沒有一些外貌似家居電話的,可以插sim卡,插張年卡入去,俾長者可以接電話用。

...
alhtc 發表於 2020-9-19 09:55



    買部2手Huawei e5186s-22a ($500左右)+ IMC 年卡 插返家用電話就可以用得,利申用左幾個月打出打入都正常

TOP

買部2手Huawei e5186s-22a ($500左右)+ IMC 年卡 插返家用電話就可以用得,利申用左幾個月打出打入都 ...
seichun 發表於 2020-9-29 21:47



    終於等到一個貼題的答案!

TOP