咪係! 任何一間電訊理論上要你有大咭先同你轉咭,有人得唔代表係合法同合理老奉(根本是 sales 懶或不 ...
FT907 發表於 2020-10-20 15:54

你係講得冇錯既,但未免太唔人性化,就算你將大卡保管好,都唔排除有一日會唔見,意外就係意料之外,理論上大卡唔見咗仲有細卡,留低身份證簽份文件,或者去埋警署報失,如果電訊商都唔肯做補領,我覺得係唔合理既。

TOP

你係講得冇錯既,但未免太唔人性化,就算你將大卡保管好,都唔排除有一日會唔見,意外就係意料之外,理論 ...
klch0214 發表於 2020-10-20 16:39



    人性化還人性化, 規矩還規矩.
3台仲寫到明不設補卡忝呀. 咁你又鬧佢唔人性化咩?

食得咸魚要抵得渴,玩得儲值卡就一定要做好保護措施. 個大卡套我就收了在防火夾萬內(我成屋人都用儲值卡的), 拍埋照save 了在notebook 個 HDD度, upload 上埋 cloud, 若真是咁大意外 連防火夾萬都冇埋, 而電訉商又不接納d相片, 咁我都冇符.

TOP

人性化還人性化, 規矩還規矩.
3台仲寫到明不設補卡忝呀. 咁你又鬧佢唔人性化咩?

食得咸魚要抵得渴, ...
FT907 發表於 2020-10-20 17:09

規距係睇合唔合理既,規距係死人係生既,3台寫明不設補卡,點解我唔可以鬧佢唔人性化?
當然最穩陣就係上台,用儲值卡平咗就好自然有啲服務冇咗,睇你點取捨。
但唔見咗細卡可以拎大卡做證明做補領,點解唔見大卡唔可以拎細卡做補領呢?

TOP

規距係睇合唔合理既,規距係死人係生既,3台寫明不設補卡,點解我唔可以鬧佢唔人性化?
當然最穩陣就係上 ...
klch0214 發表於 2020-10-20 17:21



    咁人地規矩係咁嘛, 有人渣支槍逼你用儲值卡咩?當然你可以鬧佢唔人性化, 但人地依規矩唔補俾你, 你冇左個 number, 你又可以點呢? 去佢門口示威?? 所以都是果句:食得咸魚要抵得渴,玩得儲值卡就一定要做好保護措施. 一係就上台.

點解唔見大卡唔可以拎細卡做補領呢?--->上文已講左了, 若有人拾到你遺失的電話.拿你細卡做補領...........(下刪幾百字)

TOP

請問師兄,如果係咁,係咪現階段報失都冇好處,萬一真係唔見埋細卡,先再去報失要求補領? ...
diofit905 發表於 2020-10-20 12:39


你首先要做嘅,就係影低細卡背後號碼,呢張相好好收藏,分幾個copy更好,以備將來不時之需。至於大卡套,你問清楚老人家係咪真係掉咗,係真都唔驚得咁多,垃圾唔會有人得閒搵出嚟去mnp,因為有卡都要有電話號碼先做到。

咁情況,其實除非張細卡唔見咗,否則會相安無事直到張卡壞。問題因此而嚟,壞卡唔見大卡點補法,或者之後想跳去其他台都一樣,到時無大卡可唔可以mnp?答案視乎當時情況!依家其實真係唔見卡,都有一定程序做,主要保障持號碼人。咁依家補唔補好,建議問舖/打熱線可唔可以補過張,咁佢哋有收錢換卡/補卡嘅,問清楚手續就唔驚以後問題,記得以後保管好大卡套。

TOP

本帖最後由 aok 於 2020-10-20 18:25 編輯

我搵翻張hello轉台紙,紙上有寫遺失卡主註明書一覽。

12.jpg (69.79 KB)

12.jpg

TOP

我搵翻張hello轉台紙,紙上有寫遺失卡主註明書一覽。
aok 發表於 2020-10-20 18:21

弊啦弊啦!連轉台嘅規矩都咁人性化,你叫規矩還規矩情何以堪!

TOP

幾年前是但一間smt既門市都可以做到用細卡mnp去儲值卡($48).

TOP

弊啦弊啦!連轉台嘅規矩都咁人性化,你叫規矩還規矩情何以堪!
how_do_i_know_a 發表於 2020-10-20 21:51


什麼情何以堪? 成個 logic 你都錯哂!
    佢寫得響度可以咁做, 呢d咪叫規矩囉, (這不是人性化, 咪誤導!)
什至乎, 若佢寫到阿豬阿狗行埋去, 指下鼻哥就可補領, 呢d都叫規矩!

TOP

咁人地規矩係咁嘛, 有人渣支槍逼你用儲值卡咩?當然你可以鬧佢唔人性化, 但人地依規矩唔補俾你, 你冇 ...
FT907 發表於 2020-10-20 17:36

當然,補唔補畀你個台有最終決定權,佢唔補我都吹佢唔帳,只能怪自己唔小心,如果大細卡齊失,台唔肯補畀客都係合情理,但如果唔見細卡可以用大卡補,點解唔見大卡唔可以用細卡補?
其實重點係,樓主唔見咗大卡已經係事實,樓主自知有錯,但上得嚟出post係為咗聽大家意見睇下有咩解決辦法,你不斷重複冇咗大卡就唔可以補領,到底有咩意義?

TOP