你係講得冇錯既,但未免太唔人性化,就算你將大卡保管好,都唔排除有一日會唔見,意外就係意料之外,理論 ...
klch0214 發表於 2020-10-20 16:39 
人性化還人性化, 規矩還規矩.
3台仲寫到明不設補卡忝呀. 咁你又鬧佢唔人性化咩?
食得咸魚要抵得渴,玩得儲值卡就一定要做好保護措施. 個大卡套我就收了在防火夾萬內(我成屋人都用儲值卡的), 拍埋照save 了在notebook 個 HDD度, upload 上埋 cloud, 若真是咁大意外 連防火夾萬都冇埋, 而電訉商又不接納d相片, 咁我都冇符. |